eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaEgzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatkiRe: Egzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatki
  • Data: 2013-11-07 14:03:32
    Temat: Re: Egzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1383810354@news.chmurka.net...
    > Krótkofalowcy to bardzo specyficzne środowisko. Nigdzie indziej nie
    > widziałem
    > tyle nienawiści, tyle jadu, takiego wewnętrznego skłócenia, tyle
    > dwulicowości,
    > fałszu i rozdmuchanego ego, połączonego z wyjątkową głupotą, co w tym
    > środowisku.

    No cóż... sam na tym ucierpiałem, już w 1995 roku miałem okazję się
    przekonać, jacy to niektórzy koledzy są innym "życzliwi".
    Ale też mam garść miłych wspomnień, najwięcej z roku 1991, dość świeżo po
    zakupie radia, z którymi pojeździłem trochę po Polsce. Miło wspominam np.
    Andrzeja SP2FBC, który przeprowadził mnie przez Toruń (mama robiła za
    kierowce, dobrze jeździ) tak, że nie błądziłem. Przez Bydgoszcz znakomicie
    przeprowadził mnie Wojciech SP2JPG, że także jak przez swoje kąty, szybko i
    płynnie. W Koszalinie Gienek SP1MAH bardzo pomógł dojechać do kościoła na
    święcenia znajomego księdza, w Górach Sowich, Walim, koledzy z tamtejszego
    klubu na hasło o kłopotach (mało brakowało, a nie miałbym jak dać znać -
    okradziono nas, szczęśliwie radio i antena ocalały) natychmiast udostępnili
    grupie z którą byłem (mnie oczywiście też), pomieszczenie klubowe na stoku,
    kolega Fryderyk SP6MLH przekazał do domu wiadomość, bez której miabym duże
    kłopoty w pracy. Kolega Filip SP6RYJ z żoną Teresą SP6TRS (jej znaku nie
    jestem pewien) za grosze zaopatrzyli nas w jajka i chyba mleko... w 1993 w
    Krynicy Morskiej, na wywołanie ogólne odpowiedział będący na miejscu kolega
    z SP9, spotkaliśmy się na dość długą rozmowę :) Rozmawiałem też na
    bezpośredniej (QRB ok. 60 km) z kolegami z Trójmiasta, niestety, przemiennik
    SR2G był za mało czuły na moją emisję, słyszałem, nie wchodziłem. Zbyszka
    SP2GRC miło wspominam... wszystkich znaków nie pomnę... Takowoż, nie pomnę
    wszystkich miłych sytuacji, kontaktów z Krótkofalowcami przez duże "K".

    > Poczytaj chociażby forum http://sp7pki.iq24.pl/.

    Ja bym poczytał... ale jakoś mnie nie ciągnie...

    > Czasami aż wstyd że mam licencję.

    Wstydzić się za garstkę tych złych? Ich jednak była mniejszość...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    PS przepraszam za literówki.