eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaEgzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatki › Re: Egzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatki
  • Data: 2013-11-07 18:52:40
    Temat: Re: Egzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego - kwiatki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    news:l5gg9g$i0o$1@mx1.internetia.pl...
    (pentoda)
    > Bo to jest typowe pytanie egzaminacyjne, na które jest typowa jedyna
    > poprawna odpowiedź egzaminacyjna, a prawidłową odpowiedzią powinna być
    > szersza dyskusja na ten temat - i od razu by było widać czy delikwent się
    > zna, czy zna zestaw odpowiedzi. Tylko czy komuś jeszcze zależy, by

    No, czy ma jakieś pojęcie. Jeśli ma się posłużyć radiem i nie musi mieć na
    to tej... no... homologacji, to bez wiedzy o tym byle szajs z Wolumenu pod
    bramą kupi i będzie wielkie zdziwo, że nie działa. Że nie działą, to pół
    biedy. Gorzej, gdy np. rozmieni na drobne lączność lotniczą w najbliższej
    okolicy, bo mu heterodyna z jakimś prąchem ślicznie się przemienia...

    > krótkofalowcem był elektronik z doświadczeniem, czy bardziej liczy się
    > wpływ ze składek?

    Ja już sam nie wiem... ale i tak widać, że jakość zanika, ustępując miejsca
    ilości. A iloczyn jakość * ilość nie zmienia się...
    Kasa z pewnością nie śmierdzi... Więcej ludków kupi, choćby sprzęt w
    sklepie, więcej kasy przepłynie.
    Ja jednak wolałbym chyba elektronika z doświadczeniem... ale przede
    wszystkim, by był dobrym operatorem, człowiekiem, by szanował ideę Ham
    Spirit... Jeśli będzie naprawdę dobrym, to gotów jestem przymknąć (ale nie
    zupełnie!) oko na znajomość radiotechniki, byle wiedział, (taka paralela) że
    zepsutego zegarka nie naprawia się młotkiem, tylko zanosi do zegarmistrza,
    bez kombinowania jak koń pod górę.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.