  • Data: 2012-01-30 19:15:56
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-29 20:33, maciej pisze:

    > Możliwe, pewnie potrafisz zasypać mnie źródłami potwierdzającymi, że
    > mijam się z prawda.

    Wystarczy jak zapoznasz się w wypowiedziami samego JKM - jeżeli
    znajdziesz takie, w których akceptuje demokrację jako system lepszy do
    tego który mamy, to być może zweryfikuję swą opinię - póki co
    pozostanę przy tym co napisałem wcześniej, czyli:
    <cite>
    Tak, to prawda. Tyle, że te monarchie to tak naprawdę różne wersje
    "demokracji".
    </cite>

    <cite>
    </cite>

    (...)
    > Mentalność niewolnika...

    Spoko - do niewolnika mi daleko, a do tego mam wiedzę, o czym
    ten Twój idol pisze. O wyobraźni przez grzeczność nie wspominam.