  • Data: 2009-04-26 18:15:08
    Temat: Re: Edycja zdjęć
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <gt27so$md2$1@inews.gazeta.pl>,
    Weronika nabazgrał:
    > Witam, mam pewne pytanie... jak pozbyć się ze zdjęć odbić na szybie...
    > Nie wchodzi zrobienie ich po raz drugi...
    > Nie miałam filtra polaryzacyjnego... niestety...
    > Do dyspozycji mam gimpa pod wina i picase... I żaden inny program tez w
    > grę nie wchodzi..
    > Proszę aby ktoś mi napisał, jak to zrobić.. krok po kroku...

    Robisz pierwszy krok w stronę szyby. Potem drugi krok...

    Kiedy już dojdziesz do szyby, zarzuć na aparat jakąś płachtę.
    Może być kurtka, bluza, ręcznik, cokolwiek. Byle byś odcięła
    aparat przy szybie od zewnętrznych źródeł światła. Odbić nie
    będzie, a brudu na szybie pozbędziesz się ścierką ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )