  • 61. Data: 2015-12-06 16:00:32
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I spoko. Ale są również tacy co wiedzą, że jak nie przyspieszą to
    > zdążą na zielonym, a że inni nie zdążą mają w d4.

    Sa tez tacy co nie wiedza a i tak blokuja.
    Sa tez tacy co jada tak jakby PJ robili jeszcze na konie i tez jezdza.
    Trudno - nie kazdy przejazd da sie zoptymalizowac.

    > Ale ja tego nie kwestionuje. Narzekam na coś innego, ty odpowiadasz o
    > czymś innym.

    Alez rozumiem. Na szczescie takie przypadki sa na tyle rzadkie, ze nie wiem
    czy jest sens pochylania sie nad nimi.
    Duzo czesciej widze, zek tos blokuje bo nie wie, nie umie etc niz zeby
    celowo jechał wolno aby wjechac na skrzyzowanie na zielonym w ostatnim
    momencie.
    Zreszta takie postepowanie swiadomie ma jeszcze jeden mankament - trzeba
    zrozumiec, ze jak takie zachowanie sie rozprzestrzeni to dzis ja kogos
    poblokuje a jutro ktos mnie. Suma sumarum i tak bede do tyłu.

    > Ale od tego jak być powinno nie zmienia się jak jest. A jest słabo.

    Alez oczywiście ze sie zmienia.
    Bo piszac jak powinno być, uswiadamiasz innych! :)

  • 62. Data: 2015-12-06 18:58:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ile ma wtedy obrotow ?

    Ok. 2000. Silnik 1.25 l.

    neelix

  • 63. Data: 2015-12-06 19:38:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.12.2015 16:00, Budzik wrote:

> [...]
    > zrozumiec, ze jak takie zachowanie sie rozprzestrzeni to dzis ja kogos
    > poblokuje a jutro ktos mnie. Suma sumarum i tak bede do tyłu.

    Otóż to. A zwykle nie myślą i są jeszcze dumni, że są proeco - a nie są.

    > Alez oczywiście ze sie zmienia.
    > Bo piszac jak powinno być, uswiadamiasz innych! :)

    No dobrze - to piszę, ze nie jest jak powinno i uświadamiam w tym
    innych:P A powinno być tak, ze nalezy patrzeć szerzej niż zaoszczędzone
    _przeze_mnie_ opary paliwa.

    Shrek

  • 64. Data: 2015-12-07 09:36:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.12.2015 o 21:59, Tomasz Pyra pisze:

    > No ja się staram, ale nie wiem czy to o to chodzi w tym całym ecodrivingu,

    O to chodzi w normalnym jeżdżeniu.
    Ecodriving to zwykły kretynizm, podobnie jak każdy który go stosuje.

  • 65. Data: 2015-12-07 09:37:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.12.2015 o 23:34, Marek pisze:

    > Na egzaminie na automacie też wymagany jest ecodriving? Zdaje się że to
    > dotyczy tylko manuali, nie?

    Dlaczego niby?
    Masz inne prawko?

  • 66. Data: 2015-12-07 09:38:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.12.2015 o 03:06, J.F. pisze:

    > Dla diesla w sam raz.

    Do czego w sam raz?
    Do purtania się po drodze - być może.

  • 67. Data: 2015-12-07 09:40:23
    Od: "t" <t...@o...pl>

    Normalnie ,żeby było trudniej i do tego mamy sponsorować producentów aut i
    części. Zawsze na zawodach eco było tak, aby jak najszybciej i najpłynniej
    przyspieszyć do dopuszczalnej prędkości a potem ją utrzymywać. Poczytajcie o
    mistrzach jazdy o kropelce. Tam nie ma czegoś takiego jak mułowatość, tylko
    wykorzystywanie obrotów silnika w okolicy naj. mom. obr. Ta zasada fajnie
    sie u mnie sprawdza w którymś z kolei aucie. W obecnym mam maks moment ok.
    3700 obr/min. W mieście z reguły nie przekraczam 3-3,5 tys obr i najczęściej
    ruszając spod świateł , jestem hen daleko z przodu, a reszta 50-100m za mną
    . Nie lubię tez być drugi na światłach, bo jakieś 80% na pole position,
    dopiero szuka 1 jak się zielone zaświeci. Jak już znajdzie, to rozpędza się
    jak mucha w gównie i zamiast przejechać 6 aut, przejeżdża 2-3 .
    Co do trzymania nogi na stopie, to się nie dziwcie. Tak uczą do egzaminów.
    Podobnie jest jak się stoi przed światłami i trzyma nogę na wciśnietym
    sprzęgle. Też debilny wymów do egzaminu, ponoć aby być gotowym do ruszenia,
    co u nas niestety nie zdaje egzaminu.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 68. Data: 2015-12-07 10:15:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Dec 2015 15:37:08 +0700, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Dlaczego niby?
    > Masz inne prawko?

    Bo w pl jest "inne" pj gdy kursant zdaje na automacie?

    --
    Marek

  • 69. Data: 2015-12-07 10:31:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ecodriving to zwykły kretynizm, podobnie jak każdy który go stosuje.

    Wiadomo, ze lepiej przejezdzajac ta sama droge w tym samym czasie spalic 7
    listow zamiast 6...

  • 70. Data: 2015-12-07 11:31:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.12.2015 o 16:15, Marek pisze:

    > Bo w pl jest "inne" pj gdy kursant zdaje na automacie?

    Tak, właśnie takie było pytanie.