eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEcodriving na egzaminie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 74

  • 71. Data: 2015-12-07 12:14:54
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:n43n5v$si9$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 07.12.2015 o 16:15, Marek pisze:
    >> On Mon, 7 Dec 2015 15:37:08 +0700, Cavallino
    >> <c...@k...pl> wrote:
    >>> Dlaczego niby?
    >>> Masz inne prawko?
    >>
    >> Bo w pl jest "inne" pj gdy kursant zdaje na automacie?
    >>
    >
    >
    > Tak, właśnie takie było pytanie.


    W PL jest inne prawo jazdy tylko na automaty. Nie można na tym prawie jazdy
    używać samochodu z ręczną skrzynią.
    Ja bym poszedł dalej i zabronił jeździć automatem bez specjalnego egzaminu.
    :)) Spotkałem już 2 osoby, które odmówiły jazdy automatem, "bo ja nie umiem
    w nim biegów włączać".


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 72. Data: 2015-12-07 13:33:18
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n43gh7$6k5$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 06.12.2015 o 03:06, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 4 Dec 2015 23:04:12 +0100, Shrek napisał(a):
    >>> Po cześci ma rację tak to opisując. Dla wielu (i potwierdzeniem są
    >>> tu
    >>> wymagania egazminacyjne) ekodriving to mulasta jazda, w dodatku
    >>> nie
    >>> przekraczając 2 500 obrotów. A silnik siłą rzeczy jest w tym
    >>> zakresie
    >>> jak muł bagienny
    >
    >> Dla diesla w sam raz.

    >Do czego w sam raz?
    >Do purtania się po drodze - być może.

    Do dynamicznej jazdy. Powyzej diesel juz powoli zdycha :-)

    J.


  • 73. Data: 2015-12-07 15:28:02
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 07.12.2015 09:40, t wrote:
    > Normalnie ,żeby było trudniej i do tego mamy sponsorować producentów aut
    > i części. Zawsze na zawodach eco było tak, aby jak najszybciej i
    > najpłynniej przyspieszyć do dopuszczalnej prędkości a potem ją
    > utrzymywać. Poczytajcie o mistrzach jazdy o kropelce. Tam nie ma czegoś
    > takiego jak mułowatość, tylko wykorzystywanie obrotów silnika w okolicy
    > naj. mom. obr. Ta zasada fajnie sie u mnie sprawdza w którymś z kolei
    > aucie. W obecnym mam maks moment ok. 3700 obr/min.

    A ja przy 5,500;) No i co cały czas na 6000 obrotów jechać?

    Shrek


  • 74. Data: 2015-12-07 16:13:16
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.12.2015 o 19:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:n43gh7$6k5$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 06.12.2015 o 03:06, J.F. pisze:
    >> Dnia Fri, 4 Dec 2015 23:04:12 +0100, Shrek napisał(a):
    >>>> Po cześci ma rację tak to opisując. Dla wielu (i potwierdzeniem są tu
    >>>> wymagania egazminacyjne) ekodriving to mulasta jazda, w dodatku nie
    >>>> przekraczając 2 500 obrotów. A silnik siłą rzeczy jest w tym zakresie
    >>>> jak muł bagienny
    >>
    >>> Dla diesla w sam raz.
    >
    >> Do czego w sam raz?
    >> Do purtania się po drodze - być może.
    >
    > Do dynamicznej jazdy. Powyzej diesel juz powoli zdycha :-)

    Bez przesady, właśnie gdzieś od 2200-2500 zaczyna się zabawa.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: