-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Marek P." <q...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ecodriving "chfalem siem"
Date: Mon, 10 Oct 2011 09:08:19 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <j6u5lf$doe$1@inews.gazeta.pl>
References: <j6u21v$9tf$1@news.onet.pl> <j6u4o4$at4$1@inews.gazeta.pl>
<j6u57n$qct$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.204.100.193.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318230511 14094 46.204.100.193 (10 Oct 2011 07:08:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Oct 2011 07:08:31 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: mpomicho
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405403
[ ukryj nagłówki ]> Trzymałem odległość za tirem około 50-80m ot tak żeby ludzie mogli się
> schować jak wyprzedzają a nie siedziałem mu na "zderzaku". A do tego
> porównujesz diesla ;) Sądzę że gdybym trzymał się blisko tyłu tira i
> musiał hamować, przyspieszać byle na siłę utrzymać się w jego "cieniu"
> spalanie mogłoby wzrosnąć, a tak miałem spokojny dystans i jak tir
> hamował ja odpuszczałem gaz i bez używania hamulca praktycznie
> przejechałem całą trasę. Raz musiałem się zatrzymać bo jeden z tirów
> zjeżdżał na parking. ;)
Diesel nie ma tu nic do rzeczy bo chciałem pokazazać, że takie spalanie
osiągnełeś głównie dzięki mniejszym oporom powietrza Prędkość (75-85 km/h)
też miała duże znaczenie tak jak doświadczenie TIR-owca, który jechał
płynnie.
Szafa TIRAa ma ok 2,5 m szerokości o ok 4 m wysokości a powietrze
rozdmuchiwane jest na zewnątrz. Po 50 metrach też masz niższe opory
zwłaszcza w stosunku do niskiego SAAB-a. Myślę że sam na drodze osiągnąłbyć
ok 7 l jeżeli chciałoby Ci się jechać tak długo ok 80 km/h.
Nawiasem spytam Jak Saab się sprawuje? Jak z ilościa miejsca z tyłu
(posównywalne do Vectry sedan?)
Marek P.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.11 09:25 Lewis
- 10.10.11 09:23 Czarek Daniluk
- 10.10.11 11:03 Jarek Pudelko
- 10.10.11 12:07 to
- 10.10.11 12:09 AZ
- 10.10.11 12:11 Olo
- 10.10.11 12:28 J.F
- 10.10.11 14:19 Czarek Daniluk
- 10.10.11 14:20 Czarek Daniluk
- 10.10.11 14:59 Jarek Pudelko
- 10.10.11 15:03 Lewis
- 10.10.11 15:09 Lewis
- 10.10.11 15:17 J.F
- 10.10.11 15:21 AZ
- 10.10.11 15:24 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=