  • Data: 2011-10-10 15:17:23
    Temat: Re: Ecodriving "chfalem siem"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-10-10 12:28, J.F pisze:

    >Ja jechałem 75-90km/h tyle co praktycznie wszyscy (do tego odcinek
    >DK8 przed Białymstokiem to ograniczenia 50km/h przez jakieś 7km)

    1.2sdi wyrobi nawet 90km/h :-)

    >Jakieś 110km/h, widocznie szybki i wściekły jak zobaczył więcej
    >przestrzeni to się przestraszył albo zwyczajnie udało mu się kilka
    >tirów po drodze wyprzedzić i zwyczajnie nie oddalił się ode mnie
    >ślamazarnego o więcej niż 200m ;)

    Tym niemniej widzac kawalek przestrzeni powinien docisnac.
    Ty tez, i 110 nie wystarczyloby na dogonienie.
    Widac mu sie nie chcialo.

    >Na DK8 też ;)

    Mialem na mysli Warszawa-Piotrkow, czyli tez DK8.
    Ale na jednym pasie ogrodzonym barierkami wyprzedzic tira sie nie da,
    wiec oczywiscie masz racje ze wscieklosc pozwala przyspieszyc o 200m
    :-)

    J.