  • Data: 2009-02-26 08:15:56
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezary Grądys pisze:
    > Mam w tym pewne doświadczenie. Dziaci są na teorię odporne. Mam córkę 12
    > lat, robi Fujem 6500. Też potrafi zrobić całkiem fajny kadr, ale nie
    > bardzo chce przyjąć jakiekolwiek wyjaśnienia co do migawki czy
    > przysłony.

    Nam się wydaje, że to ważne, że to podstawa jest, by w ogóle zacząć
    fotografię ponieważ nasze umysły są już obumarłe, niekreatywne, ociężałe
    i niereformowalne. A niestety, to jest zupełnie, zupełnie nie ważne.
    Trzeba czuć obraz, działać intuicyjnie, odrzucić wzorce działań i ten
    idiotyczny wstyd wyboru własnej ścieżki.
    Tak potrafią dzieci tylko.

    > Lustrzanki to bym dziecku nie dawał, dzieci nie szanują sprzętu, lubią
    > się chwalić przed kolegami, więc i inni będą mieli w łapach, może długo
    > nie posłużyć.

    Nie problem, że się zepsuje, tylko że skupią się na chwaleniu i w ten
    sposób szybko staną się dorosłe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl