  • Data: 2009-02-26 13:07:19
    Temat: Re: Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Dobrze piszesz - obciążyć.
    > Albowiem dzieci w tym wieku są bardzo wpływowe i istnieje
    > niebezpieczeństwo, że obdarowany sprzętem ponad swe potrzeby nieopatrznie
    > zrozumie, iż to sprzęt właśnie odpowiada za coś dobrego, a nie głowa. A
    > wtedy to już po zawodach.

    Jeśli chłopak uprze się po raz kolejny uchwycić moment w którym to sprzęt
    odpowiada za efekt a nie głowa, to też będzie po zawodach bo pierdyknie
    kompakta w kąt i dojdzie do słusznego wniosku, że fotografia to dziedzina
    dla stukniętych, albo że ojciec go oszukał ; ))))

    Gilu -jak najbardziej obciążyć i jednym i drugim (i teorią i aparatem - w
    tej właśnie kolejności ale z wyczuciem), zwłaszcza, że dziś to nie jest
    wielki wydatek.
    Tylko nie licz na to że wkuje Dederkę na pamięć albo, iż poweźmie
    przekonanie, że zaraz otrzyma D3, które za niego zrobi zdjęcie.
    Ciężko wyważyć ale nikt nie obiecywał, że będzie lekko ; )

    > Obciąż go raczej jakimiś zajęciami plastycznymi, uwrażliwianiem
    > artystycznym itp.

    Jedno nie wyklucza drugiego ; )

    adam