  • Data: 2009-02-26 23:55:43
    Temat: [OT] Echa Komunii - syn dostał kompakta na komunię
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kokos" <k...@k...pl> wrote:

    [...]
    > albo zeby nie wyszedl na takiego co to zagłosuje w wyborach na
    > największego z chamów - Pana Prezydenta

    I to jest Twoim zdaniem jedno z najważniejszych kryteriów? Masz z
    tym jakiś problem?

    Ja np. głosując cały czas szukam raczej rewolwerowca do miasta
    bezprawia, który byłby gotów osobiście poderżnąć gardła tym co trzeba
    bez mrugnięcia powieką i pójść dalej robić swoje (czyli inaczej niż u
    naszych policjantów, którzy po zastrzeleniu biednego mordercy idą na
    kilka lat na 100% płatny urlop z powodu "problemów psychicznych".
    IMHO taka kategoria mówi tylko jedno - nieuleczalny brak predyspozycji
    do zawodu).

    No i póki co się nie doczekałem. Pociechą jest tylko to, że od
    zakończenia II wojny światowej każdy następny prezydent był bezwarunkowo
    co najmniej dwa razy lepszy od poprzedniego. To rodzi nadzieję na
    przyszłość. :))

    [mr.]

    PS.: Dla lubiących dokonywać niemerytorycznych wyborów politycznych
    kierując się zamiast tego narzuconymi im "wzorcami obciachu" polecam
    świeżutki komentarz:
    http://www.rp.pl/artykul/9158,268554_Wildstein__Obci
    ach_na_myslenie.html
    Nie zamierzam przenosić na grupę dyskusji na tematy polityczne,
    dlatego w tej sprawie jak dla mnie EOT.