    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: EVILe, bylo: Samsung EX-1
    Date: Tue, 9 Nov 2010 17:01:56 +0000 (UTC)
    <ib9041$nut$1@node1.news.atman.pl> <ib90e7$o1e$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ib930s$oo6$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ib9ak4$qqi$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ib9kkk$tca$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ibb3gr$7mi$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ibbs7m$e5g$1@node1.news.atman.pl>

    On Tue, 09 Nov 2010 17:17:58 +0100, John Smith wrote:
    > Demonstracja możliwości i podcięcie autorytetu konkurencji, której się
    > taka miniaturyzacja nie udała. Patrzysz na korpus u4/3 i się dziwisz
    > dlaczego to takie wielkie,

    Dziwię się? :-)

    > Sony wyznaczyło nową granicę i wygrało wyścig, trudno sobie wyobrazić
    > że tego typu korpus mógłby być jeszcze mniejszy. Dalej się ścigać w
    > tej dziedzinie nie ma gdzie.

    Ty rozumiesz ten zachwyt, ja się jemu dziwie. Protokol rozbieznosci i
    EOT, bo się zaczynamy krecic w kolko ;)) (moze cos o samochodach? :))

    > Podobnie pokracznie wyglądały R-1, 828 i 717
    > Jakoś ludzie to polubili.

    Dla mnie wszelakie hybrydy laczyly wady kompaktow z wadami luster i mnie
    jakos nie ciagnelo w te strone :-)

    > Nie chodzi o moje marzenia. Ja jedynie - wiedząc co jest wykonalne
    > (czyli potencjalnie pojawi się jako następca) - oceniam wartość tego co
    > jest dostępne dziś, pod kątem czy warto kupować już, czy to dalej tylko
    > ersatz na jeden sezon.

    Technicznie mozna duzo. Ja mam to skorygowane z punktu widzenia
    dwuletniego systemu, w ktory wszedlem.

    > No i niestety na razie to EVIL-a traktuję jedynie jako dobrą alternatywę
    > dla małej lustrzanki z kitem. Czy będzie czymś więcej? Zobaczymy.
    > A mi już lustrzanka z kitem nie wystarcza jako podstawowy aparat.

    No wlasnie u4/3, mimo ze wciaz ma dziury, jest jednak czyms wiecej. Masz
    pare nalesnikow, masz UWA (lepszy optycznie, jak i malutki), masz
    makrówkę. Jak do pol roku się nie pokaza 12mm i portret, to lykne 14mm i
    to makro i dziekujemy, dobranoc.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns