-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: EV -- stan umysłu
Date: Wed, 12 Jun 2019 09:57:47 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 71
Message-ID: <qdqbak$hrc$1@node2.news.atman.pl>
References: <4p6dfl2pqg5k$.dlg@myjk.org>
<5...@g...com>
<l...@m...org>
<5...@g...com>
<qd9das$86r$3@news.icm.edu.pl>
<a...@g...com>
<1...@m...org>
<5cfa42b0$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5cfb706b$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5cfc02b0$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<qdiea4$r18$4@node2.news.atman.pl>
<5cfccfbf$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<qdipe2$9gl$1@node2.news.atman.pl>
<5cfd329e$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjjs5$8ji$2@node2.news.atman.pl>
<5cfd677d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<qdk2pm$rl8$1@node2.news.atman.pl>
<5cfe4b64$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qdmanc$ii$1@node2.news.atman.pl>
<5cff9f26$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qdp2g0$e3d$1@node2.news.atman.pl>
<5d001598$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1560326292 18284 46.21.210.209 (12 Jun 2019 07:58:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jun 2019 07:58:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.0
In-Reply-To: <5d001598$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 190611-4, 2019-06-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658478
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-11 o 22:56, cef pisze:
>>>>> Skoro się wycofujesz, to nie naciskam.
>>>>
>>>> Nie wycofuje się.
>>>> Ale czekanie na wyniki 10 lat uważam za bezsensowne.
>>>> Napisze wręcz ze to ty wiedząc że nie masz racji wolisz poczekać
>>>> na rozstrzygnięcie dziesięć lat.
>>>
>>> Ja nie stawiałem żadnej tezy, niby skąd miałbym mieć rację lub nie.
>>
>> Stawiałeś, np:
>> "Gdy elektryki staną się masowe, to ładowanie będzie
>> w czasie jazdy bezprzewodowo poprzez magnetyczny rdzeń drogowy,
>> a posiłek będzie pewnie w tabletkach".
>
> A co Ty taki drewniany jesteś?
Mam doświadczenie życiowe którego fanatycy elektryków zdają się
być pozbawieni.
> Jeśli odczytałeś to jako jakąś tezę, to chyba tylko taką, że elektryki
> szybko nie staną się masowe. Zaryzykuję, że tezy tej nie zweryfikuje
> nikt z obecnie to czytających.
:-)
>>>>> Nie chodzi o zadziałanie akurat tego,
>>>>> bo wiadomo, że tak nie zadziała.
>>>>> Sygnalizuję tylko, że może wymyślą coś bardziej niespodziewanego,
>>>>> czego obecnie jeszcze nie znamy.
>>>>
>>>> Może wymyślą a może nie, może to wejdzie w życie w przeciągu 10 lat
>>>> a może nie. Sporo tych "może".
>>>
>>> Właśnie dlatego pisałem, że pewne kierunki rozwoju techniki
>>> trudno przewidywać.
>>>
>>>
>>>
>>>>> Jednyną zauważalną tendencją jest przejście w przemyśle w DE
>>>>> na elektryczny transport wewnątrzzakładowy
>>>>> (a sprzęt dostarczają Niemcy i Dania)
>>>>
>>>> Wózki akumulatorowe do transportu wewnątrz zakładowego to istniały
>>>> już u nas prawie siedemdziesiąt lat temu. Żadna nowość. A skoro
>>>> zniknęły to pewnie żaden zysk a jedynie kłopot.
>>>
>>> Wózek jako taki nie jest odkryciem, tam rozwój idzie w elektyfikację
>>> całego transportu - nie tylko wózki - jest cała masa innych
>>> platform, paleciaków itp dostosowanych do specyfiki danej produkcji.
>>> U nas zniknęło a tam zniknęli pracownicy -bo dodatkowo jest to
>>> wszystko bezobsługowe-
>>> i to bardziej widac jako kierunek.
>>
>> A powinno iść o zmniejszenie kosztów a nie o elektryfikację na siłę.
>
> Działanie transportu w oparciu o system zdalnie sterowanych platform,
> wózeczków,
> ciągów transportowych jest w perspektywie planu biznesowego na dany
> okres rozwiązaniem tańszym,
W budynkach zamkniętych.
> bo najdroższy jest człowiek w takich rozwiązaniach. W montażu eliminuje się
> czynnik ludzki jako najbardziej zawodny już od kilkudziesięciu lat.
Jest najdroższy, ale nie zawsze jest możliwy do zastąpienia.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.19 10:05 RadoslawF
- 12.06.19 13:17 Myjk
- 12.06.19 16:06 J.F.
- 12.06.19 19:59 Tom N
- 12.06.19 21:06 RoMan Mandziejewicz
- 12.06.19 21:38 RadoslawF
- 13.06.19 07:47 Tom N
- 13.06.19 10:30 RoMan Mandziejewicz
- 19.06.19 07:46 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=