  • Data: 2019-06-10 23:38:01
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kluczowe jest ze nie nalezy za dlugo stac. Wracalem z basenu i tam gdzie zawsze
    samochodem jak mialem farta zalapywalem sie na czwarte swiatla, a skrzyzowanie duze i
    cykl trwa dlugo to i pod dziesiec minut mozna poczekac zanim sie przejedzie. Jak
    gesto samochodow to motocyklem sie nie przepchnie. Motocyklista stoi w pelnym sloncu
    w czarnym kombinezonie z kaskiem na glowie. Powinni na takie okazje robic buty z
    odplywami potu. Hulajnoga dojechalem do swiatel i przejechalem na pierwszym zielonym.
    Potem jechalem sciezka rowerowa za rowerarzami. Jechali na mniej niz polowe moich
    mozliwosci. Widac bylo ze jazda sprawia im powazny dyskomfort. Byli tacy co koszulki
    mieli na plecach przepocone na wylot. Czlowiek ma bardzo slaba sprawnosc jak robi za
    naped. Duzo mniejsza niz silnik benzynowy. To i grzac sie musi. U mnie akumulatory i
    silnik sie grzaly. Pierwszy raz bylem na tak dlugiej wycieczce w pelnym sloncu przy
    temperaturze odczuwalnej 36 stopni. Bylo mi przyjemnie i sie nie meczylem.