  • Data: 2019-06-10 22:01:41
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, June 10, 2019 at 9:38:28 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dzisiaj swoim OST zrobilem 10 kilometrow w pelnym sloncu i temperaturze ok 40
    stopni. Bardzo przyjemnie bylo. W takich warunkach w samochodzie bez klimy masakra.
    Na motocyklu masakra do kwadratu.

    Skad takie wnoski? Jako posiadacz motocykla, a wlasciwie z moto zony to trzech ;)
    jakos sie nie moge zgodzic... jak sie jedzie to OK, tylko nie nalezy za dlugo stac...

    >Na rowerze generuje sie duza ilosc ciepla i nie ma co tego ciepla skutecznie
    odebrac. Srednia mi wyszla 11,8km/h.

    zalezy od kondycji ;) jam mam tylko z 10 lat mniej niz Ty ;) ale na rowerze
    bezwysilkowo jade ~20km/h, wieje mocniej niz przy 12 ;)

    Znaczy sie wiatr o takiej predkosci mnie chlodzil chociaz bylo bezwietrznie. Gdybym
    sam nie sprawdzil to bym nie wierzyl ze pokonanie 10 kilometrow dzisiaj w pelnym
    sloncu jest przyjemne. Wychodzi ze tylko deszcz, snieg i gololedz uniemozliwiaja
    jazde na OST, chyba ze nad drogami ktorymi sie poruszaja daszki by byly. Daszki
    technicznie sa mozliwe do zrobienia.

    Na rowerze deszcz, snieg nie przeszkadza - kwestia ciuchow tylko ;)

    no i snieg => solenie => rower mocno sie zuzywa... ja wtedy biore samochod :(