  • Data: 2019-06-10 00:55:28
    Temat: Re: EV -- stan umysłu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-09 o 22:09, cef pisze:

    > Szukać to trzeba będzie stawiającego tezę.

    Nie trzeba. Wystarczy uważnie czytać.
    Co najmniej dwu już pisało ze za dziesięć lat to spalinowca w uni
    nie kupimy.

    > Ktokolwiek tutaj będzie mógł dokonać oceny - o widzów się nie martw.

    Jak nie będą pamiętać to i oceny nie dokonają.

    > Może bezprzewodowo. :-)

    Na jaką odległość to zadziała?
    I jak coś się komuś zepsuje i stanie po prawej czyli zablokuje
    pas dla tych ładowanych bezprzewodowo?
    Aż się prosi o pałąki jak w trolejbusach. :-)