    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Jun 2019 12:06:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: EV -- stan umysłu
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 czerwca 2019 10:12:34 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 7 Jun 2019 07:10:20 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Ja takich nie znam, aż takich.

    > Też nie rozumiałem czemu ludzie kupują SUVy, szczególnie do miasta. Teraz,
    > po blisko roku, już innego samochodu bym nie chciał mieć (i jedyne co mnie
    > zmusi to powrotu do niższego samochodu to pełne EV). Jak muszę wsiąść do
    > mojej starej Mazdy6 to szok przeżywam i nie wiem jak tyle lat mogłem się
    > tak codziennie składać do fotela -- podobnie do bagażnika. :P SUV jest
    > zwyczajnie znacznie wygodniejszy, a i oporów wcale znacznie większych,
    > wbrew pozorom, nie ma.

    To mozna ocenic po spalaniu. Dla wersji ktora nie ma wlaczonej hybrydy. Znaczy sie ma
    ja zamontowana ale nie korzysta. Porownujac do mniejszego auta w spalaniu powinna
    wyjsc roznica w oporach. Sprawnosc silnikow bedzie podobna.

    A jednak zatrzymujac i rozpedzajac dodatkowa tone to sie nieco paliwa spali...

    > Szczególnie w mieście nie ma to znaczenia. Jedyne co

    W miescie wlasnie ma. Na autostradzie tylko z grubsza przekroj sie liczy jesli
    predkosc jest pdoobna.

    > nadal irytujące podobnie jak w HB/kombi, to notoryczne fajdanie się tylnej
    > szyby i że się tego na podwórku nie da umyć bo jest problem z sięgnieciem
    > nawet do 1/3 dachu i trzeba po krześle latać.

    > Bezedura, korzystam z trybu PHEV praktycznie codziennie ale najwyraźniej
    > nie dociera to nadal do ciebie.

    Odwrotnie. Korzystasz z PHEV ale jezdzisz krotkie dystanse i nie wozisz multum
    rzeczy. Nie potrzeba do tego SUV-a. Starczy mniejsze auto.
    Chyba ze codziennie wozisz mase rzeczy na krotkie dystanse i rzeczywiscie potrzeba
    tej dodatkowej przestrzeni...