  • 11. Data: 2010-11-12 19:02:56
    Temat: Re: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent AL nadaje:
    > Jezeli ktos wyslal sms'a na ten zlodziejski konkurs (nowe reklamy w
    > TV) to mam nadzieje, ze jest swiadomy zapisow w regulaminie :)

    A jest tam gdzieś nazwisko brunetki z tej reklamy? ;-)

  • 12. Data: 2010-11-20 19:06:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" ibhsfo$kfe$...@i...gazeta.pl

    > (4.88/dzien od momentu pierwszego sms'a na konkurs 8007 - o czym w

    Gdyby o tym było w filmie Barei -- uznałbym Bareję za idiotę. :)
    Rzeczywistość którejś RP przerasta najśmielsze ;) oczekiwania komediotówrców z czasów
    PRLi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-12-06 20:18:28
    Temat: Re: ERA: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy
    Od: smalec1081 <s...@i...pl>

    rachunku szczegółowego wołajcie niech chociaż za pocztę i papier płacą łobuzy ja tak
    zrobiłem
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 14. Data: 2010-12-06 20:25:59
    Od: smalec1081 <s...@i...pl>

    wciskają wam rachunki sms lub mail wołajcie w formie papierowej jak będzie nas dużo
    to chociaż trochę odczują ale lepszy rydz niż nic
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 15. Data: 2010-12-06 21:27:59
    Od: smalec1081 <s...@i...pl>

    LUDZIE WSZYSCY W******* W POWIETRZE PRZEZ ERE ORAZ FIRMĘ
    mobile format sp zoo KTÓRA ZGARNIA KASĘ POWINNI SIĘ SKRZYKNĄĆ I WALCZYĆ.NIE CHODZI O
    KASĘ MNIE OKRADLI NA 100 ZŁ ALE O FAKT JAK KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ PISAĆ.MÓI MAIL
    s...@i...pl
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 16. Data: 2010-12-31 22:07:12
    Od: jawitw <j...@g...com>

    Chcę również dołączyć się do dyskusji na ten temat. Zadzwoniłem do ERY Pani podała mi
    nazwę firmy MOBIL FORMAF sp. z o.o.02-736 Warszawa ul. Wróbla 24 lokal1 to jest
    jakaśmała uliczka na Służewie Dolnym. W Krajowym Rejestrze Sądowym nie znalazłem
    takiej firmy. Myślę, że gdyby złączyć szeregi osób oszukanych przez te pseudo firmy,
    można by ukrócić tego typu praktyki.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 17. Data: 2011-01-02 19:44:50
    Od: jawitw <j...@g...com>

    Dlaczego nie ma mojej opinii na temat numeru 8007 napisanej 31/12/2010 roku!!!!!!!!!
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 18. Data: 2011-01-02 20:02:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    jawitw pisze:
    > Dlaczego nie ma mojej opinii na temat numeru 8007 napisanej 31/12/2010
    roku!!!!!!!!!

    jest, poworze ponizej:

[...]

    pozdr
    Adam (AL)
    TG

  • 19. Data: 2011-01-02 20:31:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-02 21:02, AL pisze:

> [...]
    > Krajowym Rejestrze Sądowym nie znalazłem takiej firmy. Myślę, że gdyby
    > złączyć szeregi osób oszukanych przez te pseudo firmy, można by ukrócić

    Numer KRS 0000298886
    REGON 120613391
    NIP 6762367328

    2 minuty szukania

  • 20. Data: 2011-01-03 17:32:58
    Od: osiek <o...@g...pl>

    jawitw pisze:
    > Dlaczego nie ma mojej opinii na temat numeru 8007 napisanej 31/12/2010
    przetrzyj oczy bo jest:
[...]

    poza tym.. to nie jest forum to jest grupa dyskusyjna w usenecie w
    dodatku niemoderowana więc nie ma osoby która dopuszcza lub nie posty.
    jedyną osobą która może wycofać swój post jesteś Ty.