    Date: Mon, 03 Jan 2011 18:32:58 +0100
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ERA: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy

    jawitw pisze:
    > Dlaczego nie ma mojej opinii na temat numeru 8007 napisanej 31/12/2010
    roku!!!!!!!!!
    przetrzyj oczy bo jest:
    Chcę również dołączyć się do dyskusji na ten temat. Zadzwoniłem do ERY
    Pani podała mi nazwę firmy MOBIL FORMAF sp. z o.o.02-736 Warszawa ul.
    Wróbla 24 lokal1 to jest jakaśmała uliczka na Służewie Dolnym. W
    Krajowym Rejestrze Sądowym nie znalazłem takiej firmy. Myślę, że gdyby
    złączyć szeregi osób oszukanych przez te pseudo firmy, można by ukrócić
    tego typu praktyki.
    -- Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

    poza tym.. to nie jest forum to jest grupa dyskusyjna w usenecie w
    dodatku niemoderowana więc nie ma osoby która dopuszcza lub nie posty.
    jedyną osobą która może wycofać swój post jesteś Ty.