  • Data: 2011-05-13 11:42:43
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 11:29, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:
    > No to ja bym juz nie wrocil, jesli facet dalej byl z tylu.
    > I wyprzedzajac takich lewopasowcow staram sie to zrobic na tyle szybko, zeby
    > nie mieli czasu na robienie glupich numerow.
    Motocykl ma mniejsze szanse w starciu z samochodem wiec wolalem
    uniknac ewentualnego najechania z tylu.
    Zreszta to bylo na tyle szybko, ze nawet jakbym zostal na tym pasie to
    ten passat i tak mialby szanse wepchnac sie z mojej lewej strony.
    Cala sytuacja odbywala sie na tyle dynamicznie, ze ciezko jest to
    opisac.
    Mijam passata swoim pasem, jade za laguna, patrze co robi vw i widzac
    ze jedzie tym samym tempem co laguna, wrzucam kierunek. Patrze czy
    laguna dalej jedzie srodkiem, zaczynam zmieniac pas. Trwa to moze ze
    2-3 sek. Jestem juz na lewym i slysze za soba trabienie. Wracam na
    srodkowy a passat zaczyna jechac obok mnie.
    Tak to mniej wiecej wygladalo.
    Zeby bylo ciekawiej to passat przyspieszyl dopiero w momencie jak juz
    zaczynalem wyprzedzanie laguny.
    Ale on jechal ze _stala predkoscia_ do chwili kiedy ja _zaczalem_
    wyprzedzanie.

    > Dobrze rozumiem, ze Laguna zwolnila, zeby Cie puscic, a Passat zaczal
    > blokowac oba pasy, tak? Bo strasznie metnie to opisales.
    Dokladnie tak. Moglem go minac dopiero jak utknal przed nastepnym
    skrzyzowaniem.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak