  • Data: 2011-05-13 09:51:11
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 01:46, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Ty również - ja dostaję zawału jak na żylety wyprzedza mnie
    > motocyklista,wpada przede mnie pół metra od maski i zapala się
    > mu światło stop. Ja wiem na jakim dystansie ja wyhamuję i wiem
    > na jakim wyhamuje moto - jeśli motocykliście strzeli do łba lub
    > zozstanie zmuszony do awaryjnego/gwałtownego hamowania - mam
    > świadomość, że to ja będę słuchał od rodziny cyklisty, że jestem
    > mordercą. Jak Massai - robię co mogę na drodze by ułatwić życie
    > motocyklistom, zawsze dając znak czy to ręką przez okno czy
    > kierunkowskazem, ale to co poniektórzy wyprawiają - przyprawia o
> [...]
    Ciezko mi jest sobie wyobrazic powyzsza sytuacje, wyprzedzania
    samochodu i gwaltownego hamowania przed nim bo jest to dla
    motocyklisty proszenie sie o powazny wypadek. Zreszta jezdzac na
    motocyklu trzeba planowac z wyprzedzeniem. Nie ma miejsca = nie
    wyprzedzam.

    > Dlatego generalizowanie jest domeną pojebów - wredni kierowcy
    > samochodów (pomyśli każdy rowerzysta i motocyklista), nie biorąc
    > pod uwagę kierowców, którzy wyraźnie ułatwiają cyklistom życie
    > na naszych zatłoczonych drogach.
    Co jest raczej domena tej grupy. Dyskusja o motocyklach zawsze zaczyna
    sie od _wszyscy_.
    Dopiero pozniej zaczynaja do glosu dochodzic ci umiarkowani.

    > I w 2 stronę.
    Chcialbym

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak