  • Data: 2014-09-27 14:44:19
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 54268929$0$18093$6...@n...neostrada.pl

    > Jedyne co mogę w takiej sytuacji zrobić to nie wybaczać, a wyrazić ubolewanie jak z
    takim chamstwem w sobie możesz wegetować. W
    > realu z pewnością byś się nie odniósł do mnie z takim tekstem,..

    W tym właśnie celu używa pseudonimu -- na
    dodatek dość trudnego do zdekodowania. ;)

    > nie, nie z powodu tego że masz jakieś dobre wychowanie, czy inne wyższe
    zahamowania, tylko z powodu strachu.

    Dokładnie. :)

    > Tutaj sobie poszczekujesz jak piesek za płotu i tyle twojego.

    Poszczekuje, ale jednocześnie nie gasi obawy typu -- co
    wówczas, gdy w płocie znajda jakieś przejście?...

    > Absolutnie nie mam czego ci wybaczać, będziesz powtarzał to swoje chamstwo
    > to pójdziesz do filtra i finał..

    Tego nie boi się -- odrodzi się jako J czy L... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'