  • Data: 2014-10-02 14:55:24
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5429839f$0$3168$6...@n...neostrada.pl

    > On, ale wówczas zdystansuje się do niejakiego K.
    > Poprosi Cię o wsparcie moralne i (jak siE da) finansowe.

    Ja akurat nie z tych co to udzielają poparcia na "piękne oczy". Zobaczę,
    poznam że ktoś mądry, kurturalny itd. a bezpodstawnie atakowany przez
    watahę. wtedy, i tylko wtedy ma moje wsparcie moralne...;-)

    > Będą Twoimi, gdy go spotkasz w realu, wyjaśniającego Ci,
    > że wszyscy jesteśmy dziećmi tego samego Boga, przez co
    > musimy wspierać się. Problem w tym, że Ty go wesprzesz,
    > a on Ciebie -- pogryzie. :)

    Obawiam się że tu możesz mieć rację. Bardzo często ten lewicowy styl
    życia jaki prowadzę wykorzystują różni niegodziwcy.