  • Data: 2014-09-27 15:45:16
    Temat: Re: EPO -- do Trybuna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 14:50:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Trybun" 5426895e$0$18093$6...@n...neostrada.pl
    > Tak.
    >
    > GLONASS ma różne częstotliwości dla różnych satelitów,
    > dzięki czemu od razu wiadomo, który sygnał jest od
    > którego satelity.

    W GPS w sumie tez. Dowolnego satelity nie odbierzesz, musisz ustawic
    korelator pod wybranego. Albo miec 30 korelatorow i ustawic na
    wszystkie.

    > Ciekawe, jak jest z Galileo, i skąd
    > bierze się hiperdokładnść Galileo mierzona centymetrami.

    Nie wiem czy jest. Kiedys moglo sie wydawac ze bedzie lepszy, od tego
    czasu GPS sie tez ulepszyl.

    J.