  • Data: 2009-09-10 09:25:10
    Temat: Re: EOS 50D - czas na obiektyw...
    Od: Anjay <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    h...@p...onett.pl pisze:

    > Nie kazdemu chce sie bawic w skladanie panoram
    > (umiejetnosci, czas!!)
    > Zwlaszcza, jak 80% zdjec bedzie tego typu.

    oryginalnie autor ujął to tak :
    >Fotografia plenerowa (80%)
    może to i pejzaż, a może zdjęcie grupowe rodziny na tle ładnego tła.

    na swój dotychczasowy 28-135 nie narzekał pod kątem ogniskowych, lecz
    ostrości
    24-105 jest zbliżony pod względem ogniskowych do dotychczasowego i - jak
    mniemam, bo nie mogę porównać - dużo lepszy pod względem ostrości.

    ja przyznam się szczerze
    najcześciej używam w plenerze
    24-105 - rzadziej coś szerszego

    pozdrawiam