eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEGR w silniku dci › Re: EGR w silniku dci
  • Data: 2011-03-24 08:17:29
    Temat: Re: EGR w silniku dci
    Od: "Przemeq" <przemeq(to_sie_wytnie)@onet.eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wizyta u drugiego diagnosty jego komputer wyświetlił
    "błąd obwodu egr"
    Stary zawór sprawdziłem według noty Pierburg-a
    http://www.ms-motor-service.cn/ximages/pg_si_0085a_e
    n_web.pdf
    uszkodzony potencjometr brak oporu w żadnym położeniu zaworu bez
    różnicy otwarty czy zamknięty (pewnie przepalona ścieżka).
    Efekt końcowy:
    - wstawiony nowy zawór,
    - wywala błąd zaraz po odpaleniu samochodu,
    -sprawdzone przy sterowniku, wszystko jest w porządku, a nie chce
    chodzić, napięcie dochodzi do zaworu (to co zasila elektromagnes), ale
    niema sterowania ze sterownika, (jak testuje się zawór z komputera
    diagnosty to otwiera się i zamyka)
    - zawór jest cały czas zamknięty,
    Czy można jeździć z zamkniętym zaworem (diagnosta twierdzi,że tak)?
    Czy może być przepalony jakiś przekaźnik ?
    Czy oznacza to awarie komputera (sterownika)??

    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Przemeq

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: