  • Data: 2009-04-22 07:43:10
    Temat: Re: EF-S 17-55mm czy Tamron 17-50mm?
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com napisał(a):
    > A czy mógłbys mi podesłać na maila: piotr [kropka] fuz [małpa]
    > gmail.com
    > jakiegoś sampla przy przysłonie @2.8 i czasie 1/6 sekundy?

    Jeszcze parę sampli, tym razem włączyłem MLU (wstępne podniesienie lustra):
    http://rapidshare.de/files/46848922/55mm-0.133s-IS.J
    PG.html
    http://rapidshare.de/files/46848923/55mm-0.133s-bezI
    S.JPG.html
    http://rapidshare.de/files/46848924/55mm-0.3s-IS.JPG
    .html
    http://rapidshare.de/files/46848925/55mm-0.3s-bezIS.
    JPG.html
    http://rapidshare.de/files/46848926/17mm-0.3s-IS.JPG
    .html
    http://rapidshare.de/files/46848927/17mm-0.3s-bezIS.
    JPG.html

    Wniosek, lustro wcześniej trochę kopało, więc dla optymalnych wyników
    trzebaby albo używać MLU, albo LV (tego niestety ani 350D ani 400D nie
    mają).

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek