  • Data: 2010-11-02 03:37:07
    Temat: Re: EF 28 2,8; EF 35/2; EF 28 1,8
    Od: Profesor Nic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 1, 8:13 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ja też (...)

    Ja sie pod obydwoma glosami podpisuje - uzywalem 28/1.8 - USM, wiec
    szybki i cichy, ale kolory, kontrast i jakosc na pelnej dziurze marna.
    Przesiadlem sie na 35/2 i oprocz glosnego silnika i opornego w slabym
    swietle AF nic mi nie przeszkadza. Do tego maly, lekki i dosc tani. Za
    ta cene nie widze lepsze alternatywy (uzywam z 5d).

    Kiedys mialem tez sigme 30/1.4 z 40d, bylo OK - dosc szybko i celnie,
    optycznie wystarczajaco, po przymknieciu bdb. Jesli nie planujesz
    przesiadki na pelna klatke, to ta sigma jest warta rozwazenie. 1.4 to
    1.4 - z cropem da ci ladniejszy bokeh i mniejsza GO.

    P.