  • 11. Data: 2010-05-27 17:35:59
    Temat: Re: EF 28-135/3.5-5.6 IS USM zapiete do 450D - dobry pomysl?
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:c8e4kj6byoqs.dlg@kojer.kojer...

    > Pokażesz firmowe opakowanie takiego "zestawu kitowego"? Firmowo C450D był
    > sprzedawany z IS (zresztą nadal jest) i to była spora zaleta nad
    > poprzednim
    > modelem. Oczywiście sklep mógł ci sprzedać body + obiektyw kitowy ze
    > starego modelu ale to delikatnie mówiąc mocno niekorzystne dla ciebie było
    > bo ten z IS jest zdecydowanie lepszy optycznie.
    >
    > --
    > Kojer

    Tak sie zastanawiam jakie to ma znaczenie. Znajomy ma konkretne body z
    konkretnym szklem. Szklo jest kit'owe dla modeli C tej klasy (nawet jesli
    400D). Nie sadze, zeby bral pod uwage mozliwosc wymiany na wersje IS tego
    szkla.

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 12. Data: 2010-05-27 19:42:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 16:43:11 +0200, Paweł Łukawski napisał(a):

    > Kojer ja mam kupiony zestaw z dwoma kitowymi obiektywami 18-55-250 IS ale
    > widziałem u znajomych kupiony na początku sprzedaży 450 body plus 18-55 bez
    > IS taki zestaw kupili a czy zestaw pochodził z C czy ze sklepu to ja już nie
    > wiem i w zasadzie mnie nie interesuje,

    Zgoda, ale to nie jest kit C450D, kit jest IS.

    > Ja kupiłem swój aparat na dni przed zastąpieniem modelu 450 przez 500 na
    > tzw. wyprzedaży (świadomie).

    Kupiłem C400D jak 450D właśnie weszło, wygrała cena.

    > Obecnie zastanawiam się nad innymi słoikami jednym jasnym a drugim bardziej
    > uniwersalnym. Ale na razie nie mam bólu z brakiem ogniskowej bo jest dłuższy
    > zoom, chociaż trzeba zmieniać obiektywy.

    Ja najpierw dokupiłem 70-200/4L a potem wymieniłem kita na IS.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2010-05-27 19:45:32
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 19:35:59 +0200, Ptas napisał(a):

> [...]
    > 400D). Nie sadze, zeby bral pod uwage mozliwosc wymiany na wersje IS tego

    Ja bez wahania wymieniłem. Warto. IS jest dużo lepszy optycznie no i ma IS
    :).
    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-05-28 07:39:03
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    > Ja bez wahania wymieniłem. Warto. IS jest dużo lepszy optycznie no i ma IS
    > :).
    > --
    > Kojer

    A to dobrze wiedziec, ze taka opcja warta brania pod uwage.

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 15. Data: 2010-05-28 10:22:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 09:39:03 +0200, Ptas napisał(a):

    > A to dobrze wiedziec, ze taka opcja warta brania pod uwage.

    Za te pieniądze (ja płaciłem jakieś 350zł chyba) nic lepszego szerokiego
    nie ma. Oczywiście jak fundusze pozwalają to C17-55IS jest lepszy.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2010-05-28 11:05:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Robert Kois napisał(a):

    > Za te pieniądze (ja płaciłem jakieś 350zł chyba) nic lepszego szerokiego
    > nie ma. Oczywiście jak fundusze pozwalają to C17-55IS jest lepszy.

    Nie w każdym aspekcie.
    18-55IS jest mniejszy (łatwiej zmieścić do torby, mniej się rzuca w oczy
    i mniej peszy fotografowanego), lżejszy, jest bardziej odporny na flary
    i pozwala ostrzyć z mniejszej odległości niż 17-55IS.

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2010-05-28 11:14:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 13:05:14 +0200, John Smith napisał(a):

    > Nie w każdym aspekcie.
    > 18-55IS jest mniejszy (łatwiej zmieścić do torby,

    I tak noszę 70-200/4L :)

    > mniej się rzuca w oczy i mniej peszy fotografowanego),

    Jak wyżej :).

    > lżejszy,

    zgoda

    > jest bardziej odporny na flary i pozwala ostrzyć z mniejszej odległości niż
    17-55IS.

    Dobrze wiedzieć.

    --
    Kojer