  • 31. Data: 2010-01-24 22:08:56
    Temat: Re: E71 vs BB8900
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 24 Jan 2010 22:05:31 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > ja uważam, że są duże różnice pomiędzy nokiami u operatorów (sprzedawanymi
    > z abonamentem) a tymi w sklepach. Te u opów wyraźnie różnią się na
    > niekorzyść.

    Niekoniecznie. Sama Nokia ma brzydki zwyczaj startowania droższych
    telefonów wykonanych dosyć dobrze i następnie po jakimś czasie jak opinia
    zrobi się dobra, drastycznego cięcia kosztów (i jakości)
    Pisałem dawno temu o fabrycznie nowej Nokii 7650, wyjąłem nówkę z pudełka.
    Ta nówka miała wielokrotnie większe luzy na prowadnicach niż moja
    dziesięciomiesięczna (ale z pierwszycj serii) oraz znacznie gorszy plastik.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 32. Data: 2010-01-25 11:42:28
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Nie widzę większych problemów, może poza
    > słabym uszczelnieniem szybki ekranu - włazi pod niego kurz

    A propos: da się to wyczyścić? Niezwykle mnie irytuje. :)

    p.

  • 33. Data: 2010-01-25 11:49:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:42:28 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > A propos: da się to wyczyścić? Niezwykle mnie irytuje. :)

    Na pewno się da - rozkręcić obudowę albo próbować odkleić szybkę. W drugim
    przypadku lepiej mieć nową przygotowaną. Oczywiście rozkręcenie wpłynie na
    gwarancję (jeżeli jest). Ale na gwarancji kazałbym to zrobić serwisowi,
    właśnie w ramach gwarancji - zakurzenie w parę miesięcy to nie jest coś
    specjalnie normalnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2010-01-25 12:15:29
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Kolego używałem już laptopa z iplusem, więc ta opcja odpada. A czasami
    zdarza mi się jechać tramwajem bo nie zwykłem prowadzić popijanemu:)
    Dlatego szukam takiego telefonu który zastąpi mi laptopa w podstawowym
    działaniu.
    Pozdrawiam
    Monse1

  • 35. Data: 2010-01-25 18:58:43
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Waldek Godel zapodal(a):

    > Niekoniecznie. Sama Nokia ma brzydki zwyczaj startowania droższych
    > telefonów wykonanych dosyć dobrze i następnie po jakimś czasie jak opinia
    > zrobi się dobra, drastycznego cięcia kosztów (i jakości)

    to też możliwe. Ja akurat miałem w otoczeniu wysyp e71 i e51 (mniej więcej
    w pół roku od wprowadzenia telefonów na rynek) i wszystkie obserwacje
    potwierdzały hipotezę, że opy zamawiają aparaty gorszej jakości.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 36. Data: 2010-01-25 23:57:53
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> [...]
    > gwarancję (jeżeli jest). Ale na gwarancji kazałbym to zrobić serwisowi,
    > właśnie w ramach gwarancji - zakurzenie w parę miesięcy to nie jest coś

    Ponad dwa lata ma. Ciekawe, jak drogo serwis by sobie za to policzyl poza
    gwarancja, hm.

    p.

  • 37. Data: 2010-01-25 23:59:35
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Maciej Muran <m...@g...com> wrote:
    > Co w moim pojęciu wskazuje na to, że BB jest na tyle zamkniętym "systemem",
    > że dopiero obecność konkurencji i jej działania (Nokia, Android) wymusiły
    > używanie telefonu jako modem (*najnowszy* manager).

    No, nie rozpedzaj sie. Android ciagle nie ma wbudowanej mozliwosci korzystania
    z niego jako modemu (czy to przez BT, czy przez USB). :)

    p.

  • 38. Data: 2010-01-26 07:49:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 18:58:43 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > to też możliwe. Ja akurat miałem w otoczeniu wysyp e71 i e51 (mniej więcej
    > w pół roku od wprowadzenia telefonów na rynek) i wszystkie obserwacje
    > potwierdzały hipotezę, że opy zamawiają aparaty gorszej jakości.

    Mój ma juz prawie rok - kupiony w firmie zewnętrznej (nie u operatora) -
    i też mogę stwierdzić, że np. obudowa jest słabej jakości. Do tego chyba
    trafił mi się egzemplarz ze słabą baterią - ot, może zwykły poech, a
    może coś w tym jest o czym piszecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 39. Data: 2010-01-26 14:51:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr KUCHARSKI pisze:

    > No, nie rozpedzaj sie. Android ciagle nie ma wbudowanej mozliwosci korzystania
    > z niego jako modemu (czy to przez BT, czy przez USB). :)

    Jak sie spało? HTC Tattoo z HTC Sense 1.6 ma:

    "Dodatkową opcją, która trafiła do tej wersji Sense UI, a której nie
    mają np. posiadacze HTC-kowch Androidowców z systemem w wersji 1.6, to
    opcja udostępnienia komórkowego Internetu dla komputera PC. Jest trochę
    problemów z konfiguracją (konieczna jest m.in. ręczna instalacja
    sterowników), ale to i tak duży krok w stosunku do czystego Androida
    1.6. Samo udostępnianie działa bardzo dobrze, a w czasie gdy nie
    korzystamy z połączenia, przechodzi tak jakby w stan uśpienia, choć
    każdy pakiet odebrany lub wysłany wybudza połączenie."

  • 40. Data: 2010-01-27 15:06:48
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał
    > No, nie rozpedzaj sie. Android ciagle nie ma wbudowanej mozliwosci
    > korzystania
    > z niego jako modemu (czy to przez BT, czy przez USB). :)

    Faktycznie. To dlatego, że używam niestandardowego ROM-u z dodatkami, wśród
    których jest wszystko co trzeba :)
    Sama instalacja kosztowała mnie kilkanaście minut czytania how-to, potem 3
    minuty strachu (w końcu to nowość dla mnie) i wygląda na to, że Android
    zagości u mnie na dłużej.
    Nie jest może tak kultowy jak Apple ale na pewno wart uwagi :)

    M.