  • 1. Data: 2010-01-24 19:13:15
    Temat: Zdjecie simlocka z Nokii N95 8GB - czy to problem?
    Od: "omega_fan" <o...@n...com>

    Witam,

    szperałem trochę po sieci w temacie zdjęcia simlocka
    z Nokii N95 8GB i znalazłem trochę starych (2008)
    informacji, jakoby w tym właśnie modelu było to
    problematyczne. Ludzie płacili po 100 i więcej złotych
    za tą usługę... jak to jest naprawdę w chwili obecnej?
    Da się zrobić za jakieś kilka PLN, czy więcej niestety?
    A może użyć jakieś nakładki na kartę SIM, omijającej
    simlocka? Jeżeli tak, to jakiej? Ktoś ma coś sprawdzonego,
    co działa z N95 8GB?

    Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-01-24 23:54:39
    Temat: Re: Zdjecie simlocka z Nokii N95 8GB - czy to problem?
    Od: "K.B." <v...@o...eu>

> [...]
    > A może użyć jakieś nakładki na kartę SIM, omijającej
    > simlocka? Jeżeli tak, to jakiej? Ktoś ma coś sprawdzonego,

    W Krakowie na gieldzie komp. zdjecie simlocka kosztuje 25zl. trwa mniej niz
    15min.....

    Pozdro

  • 3. Data: 2010-01-25 10:23:34
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > W Krakowie na gieldzie komp. zdjecie simlocka kosztuje 25zl. trwa mniej niz
    > 15min.....

    Konkretnie dla Nokii N95 8GB?

  • 4. Data: 2010-01-25 12:03:34
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisal w wiadomosci

    > Konkretnie dla Nokii N95 8GB?

    Konkretnie dla TEJ nokii trwa to niecale 2 minuty. Z kosztami róznie,
    zaleznie od serwisu/komisu, 25-80pln

  • 5. Data: 2010-01-25 12:04:50
    Od: "K.B." <v...@o...eu>

    Uzytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisal w wiadomosci

    > Konkretnie dla Nokii N95 8GB?

    Konkretnie.
    Sciagalem 2 tyg. temu z tel. z UK z sieci 3...

  • 6. Data: 2010-01-25 13:20:41
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Tak, da sie w tej cenie zrobic loka z tego modelu

  • 7. Data: 2010-01-25 13:23:43
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-01-25 13:03, Tomek pisze:
    > Uzytkownik "omega_fan"<o...@n...org> napisal w wiadomosci

    > Konkretnie dla TEJ nokii trwa to niecale 2 minuty. Z kosztami róznie,
    > zaleznie od serwisu/komisu, 25-80pln

    Możesz podrzucić jakieś sprawdzone adresy ?

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --