  • Data: 2012-03-12 12:55:27
    Temat: Re: E67/autostrada 11 do Pragi; Jest: T-Mobile.pl za granicą.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Jak się tak tego boisz, to zawsze idzie zaktualizować informacje
    >przed wyjazdem.

    Remonty i przebudowy jakos dlugo trafiaja do map, a korki wcale.
    Google od pol roku nie widzi AOW, a odcinki przeciez byly oddane
    znacznie wczesniej.

    >W kontekście nawigacji miałem na myśli raczej urządzenia na Windows
    >CE czy Mobile niż Nokie.

    No wiesz - telefon, z mapami offline, ze wspomaganiem online, wydawalo
    by sie ze idealna sprawa ... a tu d*. No ale przynajmniej AOW juz
    maja.

    J.