  • 1. Data: 2012-03-01 23:41:40
    Temat: E67/autostrada 11 do Pragi
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Gógle mnie zaskoczyło, proponując zjechanie tuż za granicą z E67 na
    lokalne drogi przez Hradec-Kralowe, żeby wbić się potem na autostradę:

    http://g.co/maps/xcyfq

    Nie wiem, jak w Czechach ale w Polsce Gógle ma spore opóźnienie i np.
    wrocławska AOW nadal dla nich nie istnieje. Być może również koło
    Hradca już dawno zbudowano brakujący odcinek i nie trzeba się pakować
    naokoło?

    ViaMichelin pokazuje, że da się przejechać ale pokazuje całe mnóstwo
    ograniczeń prędkości sugerujących budowę.

    Czy ktoś jechał ostatnio i ma jakies wieści? Bo teraz biję się z
    myslami - ryzykować wpakowanie się w korek jadąc zgodnie ze znakami
    czy jazdę bocznymi z nawigacją z Gógle Maps?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2012-03-02 08:46:25
    Temat: Re: E67/autostrada 11 do Pragi
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > myslami - ryzykować wpakowanie się w korek jadąc zgodnie ze znakami
    > czy jazdę bocznymi z nawigacją z Gógle Maps?

    Dziwisz się?

    Dla Google Polska to 3. świat, mało wymagający rynek.
    Wg amerykanów, to tu jeżdżą wozy ciągnięte przez konie,
    faceci mają wąsy i po ulicach chodzą w białych koszulach
    i w słomkowych kapeluszach na głowach jak pańszczyźniani
    chłopi, wszyscy są cały czas najebani jak szpadle i dość
    często na ulicy można spotkać niedźwiedzie polarne.

  • 3. Data: 2012-03-02 10:39:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Mar 2012 23:41:40 +0100, w <6395388653$20120301234141@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wrocławska AOW nadal dla nich nie istnieje. Być może również koło
    > Hradca już dawno zbudowano brakujący odcinek i nie trzeba się pakować

    Raczej nie zbudowali:
    http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D11

    > Czy ktoś jechał ostatnio i ma jakies wieści? Bo teraz biję się z
    > myslami - ryzykować wpakowanie się w korek jadąc zgodnie ze znakami
    > czy jazdę bocznymi z nawigacją z Gógle Maps?

    A jak znaki pokazują?
    A zobacz na podlądzie google maps - warstwa Ruch czy są jakieś korki.

  • 4. Data: 2012-03-02 10:47:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-02 08:46, megrims pisze:

> [...]
    > chłopi, wszyscy są cały czas najebani jak szpadle i dość
    > często na ulicy można spotkać niedźwiedzie polarne.

    Nie mają prądu i telewizji, jedzą zepsute ogórki i średnia pensja to 3
    dolary miesięcznie.

    A.

  • 5. Data: 2012-03-02 10:57:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, March 2, 2012, 8:46:25 AM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Dla Google Polska to 3. świat, mało wymagający rynek.

    Mowa o Czechach...

> [...]
    > chłopi, wszyscy są cały czas najebani jak szpadle i dość
    > często na ulicy można spotkać niedźwiedzie polarne.

    Jasne. A może tak coś na temat?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-03-02 11:06:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    Friday, March 2, 2012, 10:39:19 AM, you wrote:

    > Raczej nie zbudowali:
    > http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C3%A1lnice_D11
    > A jak znaki pokazują?

    Znaki są tylko na ViaMichelin - jest gesto od ograniczeń na E67 i
    odcinku łączącym z D11...

    > A zobacz na podlądzie google maps - warstwa Ruch czy są jakieś korki.

    Ale to trzeba się wstrzelić w ta sama porę i dzień tygodnia. W tej
    chwili na obu możliwych trasach jest OK.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-02 11:18:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
> [...]
    >wrocławska AOW nadal dla nich nie istnieje. Być może również koło
    >Hradca już dawno zbudowano brakujący odcinek i nie trzeba się pakować

    Glupia sprawa - ale jak wlaczysz info o korkach, to sie pokazuja na
    polowie obwodnicy dwa pasy ..

    J.

  • 8. Data: 2012-03-02 11:46:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Friday, March 2, 2012, 11:18:53 AM, you wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    > Glupia sprawa - ale jak wlaczysz info o korkach, to sie pokazuja na
    > polowie obwodnicy dwa pasy ..

    Nie mam nic takiego...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-03-02 12:03:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Mar 2012 11:06:43 +0100, w <5367812270$20120302110644@squadack.com>,

    > Znaki są tylko na ViaMichelin - jest gesto od ograniczeń na E67 i
    > odcinku łączącym z D11...

    Budują odcinek do Jaro-cośtam (jest w linku).
    Ja bym jechał E67, zawsze można odbić na miasto.
    Google niekoniecznie ma aktualne info o tych lokalnych drogach.

  • 10. Data: 2012-03-02 14:06:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,

    >Nie mam nic takiego...

    A ja mam.

    Ciekawe - jak sobie wlaczam dane historyczne, np z wczoraj rano, to
    znikaja.

    J.