  • 21. Data: 2010-06-21 17:19:07
    Temat: Re: E55
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Piotr M napisał:

    > I tylko to?? To małe wymagania masz ;P IMO e50 to aparat niby jest, ale
    > cokolwiek w nim robić to masochizm ze względu na szybkość działania. Już
    > o innych rzeczach nie wspominając.

    No nie tylko wifi, ale glownie wifi, makabryczny drazek na dluzsza mete,
    predkoc, waski i gruby :)

    > i w e51 zaczelo mi brakowac GPS-a, bo noszenie dodatkowego
    >
    > A o szybkości Symbiana nie wspomnisz?

    No ja tam zaawansowanych aplikacji nie zuywam, wiec mozliwe ze dziala
    szybciej :)

    > A w nim znalazł się też min fajny
    > tryb Oszczędzania baterii co można sobie wybrać na żądanie, lub który
    > sam automatycznie przechodzi z chwilą pierwszego jęku o niskim stanie
    > baterii.

    aaaa to dlatego mi tak dlugo na baterii trzyma :)

    > Od siebie jeszcze dodam, ale to raczej w obszarze gustu, że e52 sprawia
    > wrażenie solidniejszej.

    w dotyku wrecz odwrotnie :)

    > Nic lepszego Nokia nie mogła wymyślić, jak taki właśnie krótki kabelek,
    > za każdym razem to doceniam. No chyba że podłączasz telefon do pudła,
    > ale to pewnie jesteś w mniejszości.

    Do pudla, do laptopa... jak trzymam laptopa na kolanach to mi dynda... a
    jakby mial 50 cm to juz by lezal...

    > Pewnie z takiego założenia też
    > wyszła Nokia, jeżeli jest inaczej, to i tak dobrze że na taki krok się
    > zdecydowali, w myśl - chcesz dłuższy to sobie kup za 10zł lub za 15zł 3
    > metrowy :) No chyba że to był krok obcinający koszta ;P

    to juz mogli nie dawac kabelka i obnizyc cene o 10 zlotych, kto chce
    sobie dokupi. Ale po prostu dawanie takiego ogryzka to hmm... potwarz
    dla userow ;) niby jest kabelek, ale jak chcesz zuywac, to trza dokupic ;)

    > Nie daruje im, że nie wyposażyli aparatu w AF. Przecież to przegięcie!

    Nie wiem, malo co uzywam aparatu :)

  • 22. Data: 2010-06-21 19:21:39
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    On 21 Cze, 19:19, Motylek <c...@a...pl> wrote:
    > No nie tylko wifi, ale glownie wifi,
    > e51 zaczelo mi brakowac GPS-a,
    > no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
    > dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix,
    Kurde, rozne takie rzeczy tu wypisujecie, ale ja do korzystania z
    internetu używam komputera stacjonarnego podlaczonego do sieci kablem;
    GPSa mam NavRoad NR360 + AM 5.5.2; a zdjecia robie Canonem 5D + 28/1.8
    + 50/1.8 + 85.1.8 + 430EX.
    Natomiast telefonu potrzebuje aby zadzwonić, odebrac, nie ladowac co
    chwile i czasami wyslac wiadomosc SMS (gdy nie idzie sie dodzwonic do
    delikwenta). N6310 nie bedzie sluzyc wiecznie, potrzeba by cos zakupic
    nowego (porzadnego), a te dzisiejsze telefony nadaja sie do
    wszystkiego, ale najmniej do telefonowania :-(

    pozdrowienia,
    Tomek

  • 23. Data: 2010-06-21 19:34:59
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Tomasz Gwozdz napisał:
> [...]
    > nowego (porzadnego), a te dzisiejsze telefony nadaja sie do
    > wszystkiego, ale najmniej do telefonowania :-(

    eeee, telefon moze byc czasem jako wytrych, albo jak scyzoryk :) Czasem
    cyknac zdjecie na imprezce, bberz noszenia walizki z lustrzanka, czasem
    sprawdzic wspolrzedne GPS jak si eczlowiek zgubi na spacerze w obcym
    miescie, a wifi sie przydaje jak trzeba zsynchronizowac cokolwiek z
    netem, albo sprawdzic na ceneo czy promocja bez vatu w mm jest cos warta ;)

    a ty musisz nosic komputer, lustrzanke i nawigacje... A ja nosze i wazy
    mniej niz 100 g i jeszcze moge z tego zadzwonic ;)

  • 24. Data: 2010-06-28 08:10:51
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 09:21, Tomasz Gwozdz pisze:

    > No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 -> E51 swego

    Między 6310i, a E51 była masa innych telefonów które okazały się
    pomyłką. 6310i była idealna jako TELEFON. Telefon potrzebuję do
    dzwonienia i pisania sms. 6310i była szybka, stabilna, ergonomiczna i
    miała cud baterie. Pomijaj już mega zaletę, że można było w normalnego
    snejka (i to jeszcze we dwóch przez irdę) zagrać :)

    E51 jest poprawna. Ergonomiczna, szybka i relatywnie długo trzyma :)

  • 25. Data: 2010-06-28 12:55:28
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Miecio napisał:

> [...]
    > snejka (i to jeszcze we dwóch przez irdę) zagrać :)
    >
    > E51 jest poprawna. Ergonomiczna, szybka i relatywnie długo trzyma :)

    No i jest jeszcze jedno - e51,e52 to smart fony :)