  • 1. Data: 2010-06-17 07:49:10
    Temat: E55
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    Używał ktoś takiej klawiatury? Wrażenia?
    http://www.gsmarena.com/nokia_e55-pictures-2685.php

    --
    ALEX

  • 2. Data: 2010-06-17 08:07:24
    Temat: Re: E55
    Od: Gambit <k...@g...com>

    On 17 Cze, 09:49, ALEX <a...@g...pl> wrote:
    > Używał ktoś takiej klawiatury?

    Uzywalem w BB pearl - pisalem szybciej niz kolega na iphone i drugi
    kolega na G1 (taki test sobie zrobilismy ;) )

  • 3. Data: 2010-06-17 08:10:47
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 17-06-10 10:07, Gambit pisze:

    > Uzywalem w BB pearl - pisalem szybciej niz kolega na iphone

    iJohnek się rozpłacze ;->

    > i drugi
    > kolega na G1 (taki test sobie zrobilismy ;) )

    Czyli rozwiązanie uważasz za sensowne?

    --
    ALEX

  • 4. Data: 2010-06-17 08:36:09
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 17 Jun 2010 09:49:10 +0200, ALEX <a...@g...pl> wrote:

    Spytaj się użyszkodników SE P1i i M600 - tam była właśnie taka
    klawiatura.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2010-06-17 09:11:54
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ALEX napisał:
    > Używał ktoś takiej klawiatury? Wrażenia?
    > http://www.gsmarena.com/nokia_e55-pictures-2685.php

    heh, ciekawe czy jest choc wygodna w dotyku :) b ojak sie przesiadlem z
    e51 na e52 to ... niestety w e52 klawa ma superplaskie klawisze i ciezej
    si ena niej cokolwiek robi niz na bardziej wypuklych w e51

  • 6. Data: 2010-06-18 10:05:15
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:11, Motylek pisze:

    > heh, ciekawe czy jest choc wygodna w dotyku :) b ojak sie przesiadlem z
    > e51 na e52 to ... niestety w e52 klawa ma superplaskie klawisze i ciezej
    > si ena niej cokolwiek robi niz na bardziej wypuklych w e51

    Dlatego nie zmieniam swojej E51. Nie chce znów popełnić błędu jakim
    swego czasu było sprzedanie 6310i

  • 7. Data: 2010-06-18 16:17:22
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Miecio napisał:

    > Dlatego nie zmieniam swojej E51. Nie chce znów popełnić błędu jakim
    > swego czasu było sprzedanie 6310i

    Sa plusy dodatnie i ujemne. E52 mam bo ma wbudowany GPS, wiekszy ekran,
    ladowanie przez usb :) no i tyle wlasciwie... jesli chodzi o e51 to
    miala lepsza klawiature, no i choc byla ciut grubsza, to byla ciut
    wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51
    wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

  • 8. Data: 2010-06-18 16:18:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:17:22 +0200, Motylek napisał(a):

    > wezsza, i byla ciut zaokraglona na rogach. Echhh, jakby do obudowy e51
    > wepchneli to co w e51 to bylby telefon ideal :)

    no to się akurat da załatwić...

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-06-18 17:21:57
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > no to się akurat da załatwić...

    zaintresowales mnie :) jak? i kogo mam zabic? :)

  • 10. Data: 2010-06-18 17:25:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:21:57 +0200, Motylek napisał(a):

    > zaintresowales mnie :) jak? i kogo mam zabic? :)

    Nikogo, otwórz telefon, wyjmij z niego to co tam jest, wepchnij spowrotem,
    gotowe :-)

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski