  • 1. Data: 2010-06-17 09:10:15
    Temat: Jestem niewymagajacym klientem :)
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    No coz, najwyrazniej taki jestem, bo znow odrzucilem od Orange ZAJEBISTA
    oferta dla WYMAGAJACEGO klienta, oferta oczywiscie byla specjalbnie dla
    klienta BIZNESOWEGO, i miala mi pomoc w ROZOWJU firmy. Oferta SPECJALNIE
    dla mnie to byl telefon, kolejny numer, 450 minut i to wszystko ZA
    DARMO, a nawet z bonusem 1000 złotych. Wystarczylo sie zgodzic na
    ABONAMENT w wysokosci 99 zł netto miesiecznie przez 2 lata ;))))))

    Najbardziej mnie rozwalilo ZA DARMO ---> 99 zł/mc :)

  • 2. Data: 2010-06-17 09:14:49
    Temat: Re: Jestem niewymagajacym klientem :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał
> [...]
    > miesiecznie przez 2 lata ;))))))
    > Najbardziej mnie rozwalilo ZA DARMO ---> 99 zł/mc :)

    No bo minuty sa za darmo, abonament sie placi za prestiz :-)

    Ale nie narzekaj - dzwoni do mnie Era "panu sie zdarza przekroczyc
    czasem abonament, wiec proponujemy nowy, wyzszy, lepszy,
    I JUZ PAN NIGDY NIE BEDZIE PLACIL WIECEJ".

    J.

  • 3. Data: 2010-06-17 10:44:55
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Motylek pisze:
> [...]
    > DARMO, a nawet z bonusem 1000 złotych. Wystarczylo sie zgodzic na
    > ABONAMENT w wysokosci 99 zł netto miesiecznie przez 2 lata ;))))))

    Nie wiem jak inni (pewniez tez) ale Orange ma do tego smykalke.

    Np. oferuja mi polaczenia za DARMO z 5 numerami. Stacjonarnymi lub w
    Orange. Z limitem 500 minut w m-cu. Jeden numer za 12zl miesiecznie.

    Albo dostep do Internetu bez ograniczen. Z kompresja plikow graficznych
    i stron HTML, ktorej to nie da sie (bezplatnie) wylaczyc, trzeba placic
    dodatkowo 5zl miesiecznie.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 4. Data: 2010-06-17 11:29:59
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ale nie narzekaj - dzwoni do mnie Era "panu sie zdarza przekroczyc czasem
    > abonament, wiec proponujemy nowy, wyzszy, lepszy,
    > I JUZ PAN NIGDY NIE BEDZIE PLACIL WIECEJ".

    no ale mają rację, już nigdy nie będziesz płacił więcej bo już _zawsze_
    będziesz płacił więcej ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-06-17 20:42:31
    Od: r...@p...onet.pl

    > Albo dostep do Internetu bez ograniczen. Z kompresja plikow graficznych
    > i stron HTML, ktorej to nie da sie (bezplatnie) wylaczyc, trzeba placic
    > dodatkowo 5zl miesiecznie.

    a to to akurat zaleta, tak własnie działa opera mini, i cenię ją sobie za
    szybkość (tyle ze na PDA)

  • 6. Data: 2010-06-18 02:42:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Albo dostep do Internetu bez ograniczen. Z kompresja plikow graficznych
    > i stron HTML, ktorej to nie da sie (bezplatnie) wylaczyc, trzeba placic
    > dodatkowo 5zl miesiecznie.

    czekaj, bo nie kumam - placisz za 'kompresje'? :)

  • 7. Data: 2010-06-18 06:16:10
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Stefan napisał:

    > Np. oferuja mi polaczenia za DARMO z 5 numerami. Stacjonarnymi lub w
    > Orange. Z limitem 500 minut w m-cu. Jeden numer za 12zl miesiecznie.

    No jest to zajebista opcja z tych "darmowych" - w ogole w Orange
    sprzedawcy i marketing ma wszystk oza darmo, tylko nie rozumiem czemu mi
    jeszcze przysylaja faktury za abo ... ;)

  • 8. Data: 2010-06-18 08:55:29
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > a to to akurat zaleta, tak własnie działa opera mini, i cenię ją sobie za
    > szybkość (tyle ze na PDA)

    Jasne ze zaleta, wiele ludzi moze byc im za to wdziecznym (choc
    wiekszosc o tym nie wie). Ale jak ktos zajmuje sie tworzeniem stron,
    graifki, albo debugowanie kodu JavaScript to te lacze tego nie
    umozliwia. A za darmo wylaczyc sie nie da.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 9. Data: 2010-06-18 08:56:13
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Q pisze:

    > czekaj, bo nie kumam - placisz za 'kompresje'? :)

    Nie place, mam w standardzie.
    Placi sie za wersje normalna.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 10. Data: 2010-06-19 20:05:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2010 13:29:59 +0200, bratPit[pr] wrote:

    >no ale mają rację, już nigdy nie będziesz płacił więcej bo już _zawsze_
    >będziesz płacił więcej ;-)

    Ktos w Erze wpadl na kolejny genialny pomysl marketingowy:
    -pan przedluzal niedawno umowe.
    -przedluzalem.
    -i wzial pan nowy telefon.
    -nie wzialem.
    -ale ma pan jakis inny telefon w domu ?
    -no cos sie tam znajdzie
    -to my mamy dla pana nowa swietna oferte. dostanie pan druga karte i
    bedzie pan mogl miec zapasowy telefon w domu. Za jedyne 19.90 bedzie
    40 minut rozmow, a w ramach promocji naszemu klientowi dodamy kolejne
    40 minut. Co pan sadzi o naszej wspanialej ofercie ?
    .. dodatkowy telefon zawsze sie przyda, mozna zostawic w domu jako
    zapasowy, a minuty w nim sa tansze niz u pana po przekroczeniu
    abonamentu..

    A tak w ogole to podpowiadam - zatrudnic jakies ladne marketerki i
    niech videodzwonia :-)

    J.