  • 1. Data: 2010-06-16 09:02:02
    Temat: wifi w telefonie
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie może banalne ale nie znam odpowiedzi. Czy mając w telefonie WiFi
    i po połączeniu się ze swoją siecią np w domu lub innym dostępnym punkcje np
    MCDonalds bedze mógł w tym telefonie przeglądać internet z tej sieci bez
    konieczności płacenia później operatorowi mojej sieci?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-16 09:16:07
    Temat: Re: wifi w telefonie
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Jeżeli odpowiednio skonfigurujesz telefon to za połączenia nie będziesz
    płacił

  • 3. Data: 2010-06-16 09:18:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w
> [...]
    > innym dostępnym punkcje np MCDonalds bedze mógł w tym telefonie
    > przeglądać internet z tej sieci bez konieczności płacenia później

    Po to to sluzy. Oczywiscie o ile wszystko poprawnie
    skonfigurujesz.

    Tylko pytanie po co w domu "ogladac internet" przez telefon, oraz
    czy darmowe spoty przetrwaja ostatnie regulacje.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-16 09:30:12
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 16 Jun 2010 11:18:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko pytanie po co w domu "ogladac internet" przez telefon, oraz

    W łóżku jedną ręką przy śpiącej żonie to się sprawdza. ;-)

    >czy darmowe spoty przetrwaja ostatnie regulacje.

    Te regulacje dotyczą dostawców internetu. Restauracja, hotel czy
    uczelnia takim dostawcą nei jest.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2010-06-16 10:56:40
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 11:02, mz pisze:
> [...]
    > MCDonalds bedze mógł w tym telefonie przeglądać internet z tej sieci bez
    > konieczności płacenia później operatorowi mojej sieci?

    Żeby się przekonać, możesz włączyć w telefonie tryb Offline a nawet
    wyciągnąć kartę sim :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-16 11:47:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Żeby się przekonać, możesz włączyć w telefonie tryb Offline a nawet
    > wyciągnąć kartę sim :)

    Na wszelki wypadek mozna ja nawet zlamac a potem potluc mlotkiem ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-06-16 19:01:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    mz pisze:
> [...]
    > MCDonalds bedze mógł w tym telefonie przeglądać internet z tej sieci bez
    > konieczności płacenia później operatorowi mojej sieci?

    NIE!

    ...i wszyscy którzy twierdzą inaczej kłamią albo składają obietnice
    przedwyborcze. Mając telefon z wifi, mozesz sie połączyć z siecią wifi.
    po uzyskaniu takiego połaczenia, mozesz je wykorzystać w taki sposób w
    jaki pozwala na to twój telefon. Za półączenie wifi swojemu operatorowi
    GSM nie płacisz
    1: jeśli masz mozliwość zainstalowania skype - prawdopodobnie bedzie
    jakos tam działał
    2: jeśli masz przeglądarkę stron www (opera) to mozesz na ekranie
    telefonu przeglądać strony dostosowane do przegladarki. Akurat opera
    radzi sobie z wieloma stronami, ale moze sobie nie poradzić z bankiem,
    lub inną ulubioną stroną, (szczególnie gdy projektant uważa ze wszyscy
    uzywają panoramy 24" i Internet explorera 7)

    Wiec (przeczę sobie) w wiekszości przypadków na Twoje pytanie należałoby
    odpowiedzieć tak. jednak mając na uwadze fakt ze "z telefonu" przegląda
    sie strony internetowe raczej z konieczności a nie z przyjemności, to
    okazuje sie ze te strony przeglądane z "musu" niekoniecznie prawidłowo
    sie otwierają. JEśli napiszesz jaka konkretnie strona Cie interesuje i
    jaki masz/chcesz telefon - napewno sprawdzimy.

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-06-16 23:20:00
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko pytanie po co w domu "ogladac internet" przez telefon

    zeby sie zsynchronizowac z kalendarzem ovi, albo sciagnac aplikacje, lub
    poklikac na GG lezac w lozku czy w wannie ;)

  • 9. Data: 2010-06-16 23:20:34
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci

    > Na wszelki wypadek mozna ja nawet zlamac a potem potluc mlotkiem ;)

    A co zostanie zalac kwasem ;)

  • 10. Data: 2010-06-17 00:48:40
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 17 czerwca 2010 01:20, Motylek pisze:

    > A co zostanie zalac kwasem ;)

    I to, będą odruchowe i naturalne gesty zaniechania ewentualnym
    koniecznościom płacenia operatorowi za transfer.. :D :D