  • 11. Data: 2010-06-18 17:28:43
    Temat: Re: E55
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 czerwca 2010 19:25, Waldek Godel pisze:

    > Nikogo, otwórz telefon, wyjmij z niego to co tam jest, wepchnij spowrotem,
    > gotowe :-)

    I nie zapomnieć przydepnąć i na końcu pościskać ze wszystkich stron, aby
    starannie się ułożyło i przylgnęło :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-06-18 17:32:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 19:28:43 +0200, Piotr M napisał(a):

    > I nie zapomnieć przydepnąć i na końcu pościskać ze wszystkich stron, aby
    > starannie się ułożyło i przylgnęło :)

    A po co? skoro tam było wcześniej, to i bez problemu wejdzie

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-06-18 17:57:52
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 czerwca 2010 19:32, Waldek Godel pisze:

    > A po co? skoro tam było wcześniej, to i bez problemu wejdzie

    Aha, taka wewnętrzna projekcja :) myślałem że chodziło o bebechy E52.

  • 14. Data: 2010-06-18 23:44:44
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Piotr M napisał:

    > I nie zapomnieć przydepnąć i na końcu pościskać ze wszystkich stron, aby
    > starannie się ułożyło i przylgnęło :)

    A nie wystarczy tasma okleic? :):):)

  • 15. Data: 2010-06-19 00:12:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 czerwca 2010 01:44, Motylek pisze:

    > A nie wystarczy tasma okleic? :):):)

    To dla zapobiegliwych, a nóz coś się zepsuje i później do serwisy trza
    :) ja? ja nic, samo.

  • 16. Data: 2010-06-21 05:13:28
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    On 18 Cze, 12:05, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    > Dlatego nie zmieniam swojej E51. Nie chce znów popełnić błędu jakim
    > swego czasu było sprzedanie 6310i
    Ja na razie tego bledu nie popelnilem, 6310 sluzy mi juz 8 lat (od
    nowosci); przygladalem sie wlasnie w necie E52, ale skoro zle w rece
    lezy to dziekuje.

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 17. Data: 2010-06-21 06:38:37
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Tomasz Gwozdz napisał:
    > Ja na razie tego bledu nie popelnilem, 6310 sluzy mi juz 8 lat (od
    > nowosci); przygladalem sie wlasnie w necie E52, ale skoro zle w rece
    > lezy to dziekuje.

    Nie zeby zle od razu, tylko gorzej porownujac do e51 :)

  • 18. Data: 2010-06-21 07:21:06
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    On 21 Cze, 08:38, Motylek <c...@a...pl> wrote:
    > Nie zeby zle od razu, tylko gorzej porownujac do e51 :)
    No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 -> E51 swego
    czasu byla bledem; nastepnie piszesz, ze E51 -> E52 jest gorzej, czyli
    mamy juz 2x bład czyli duzy blad :-)
    No i dalej nie ma co wybrać zamiast 6310 :-)

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 19. Data: 2010-06-21 14:40:47
    Od: Motylek <c...@a...pl>

> [...]
    > mamy juz 2x bład czyli duzy blad :-)
    > No i dalej nie ma co wybrać zamiast 6310 :-)

    eee, nie mailem 6310, mailem e50 =)

    i zmaina e50 na e51 byla fajna, bo doszlo tego co mi brakowaleo w e50
    (np. wifi), i w e51 zaczelo mi brakowac GPS-a, bo noszenie dodatkowego
    na BT to malo fajne ;) wiec zmiana z e51 na e52 to znow skok do gory -
    bo powiedzmy,z e klawiatura ma ciut mniejszy priorytet niz dlugosc pracy
    na baterii, waga telefonu, wielkosc wyswietlacza, wifi, ladowanie przez
    USB, GPS, i normalne gniazdo na sluchawki, pasujace do "walkmanowych"

    Wiec: przeboleje ze klawiatura jest ciut bardziej plaska, ze gniazdo USB
    wlozyli bardziej plaskie i umiescili je z boku a nie od dou, i ze dali
    10cm kabelek USB ;)

    no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
    dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix, bo i tak robie foty
    VGA/SVGA - ale te fotki sa ladniejsze :)

    Zas w e51 fajniejsze bylo sygnalizowanie, ze ktos dzwonil/przyszedl sms
    mala diodka, tutaj "myrga" podswietlenie navikeya, z boku gorzej widac ;)

    co jeszcze - roznoczesnie uzyuwam teraz e51 i e52 i jednak nie wrocilbym
    do e51, w sensie, ze jakbym mial kupic aparat, to jednak e52 :)

  • 20. Data: 2010-06-21 16:05:59
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 czerwca 2010 16:40, Motylek pisze:

    > i zmaina e50 na e51 byla fajna, bo doszlo tego co mi brakowaleo w e50
    > (np. wifi)

    I tylko to?? To małe wymagania masz ;P IMO e50 to aparat niby jest, ale
    cokolwiek w nim robić to masochizm ze względu na szybkość działania. Już
    o innych rzeczach nie wspominając.

> [...]
    > na baterii, waga telefonu, wielkosc wyswietlacza, wifi, ladowanie przez
    > USB, GPS, i normalne gniazdo na sluchawki, pasujace do "walkmanowych"

    A o szybkości Symbiana nie wspomnisz? A w nim znalazł się też min fajny
    tryb Oszczędzania baterii co można sobie wybrać na żądanie, lub który
    sam automatycznie przechodzi z chwilą pierwszego jęku o niskim stanie
    baterii.

    Od siebie jeszcze dodam, ale to raczej w obszarze gustu, że e52 sprawia
    wrażenie solidniejszej.

    > Wiec: przeboleje ze klawiatura jest ciut bardziej plaska, ze gniazdo USB
    > wlozyli bardziej plaskie i umiescili je z boku a nie od dou, i ze dali
    > 10cm kabelek USB ;)

    Nic lepszego Nokia nie mogła wymyślić, jak taki właśnie krótki kabelek,
    za każdym razem to doceniam. No chyba że podłączasz telefon do pudła,
    ale to pewnie jesteś w mniejszości. Pewnie z takiego założenia też
    wyszła Nokia, jeżeli jest inaczej, to i tak dobrze że na taki krok się
    zdecydowali, w myśl - chcesz dłuższy to sobie kup za 10zł lub za 15zł 3
    metrowy :) No chyba że to był krok obcinający koszta ;P

    > no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
    > dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix, bo i tak robie foty
    > VGA/SVGA - ale te fotki sa ladniejsze :)

    Nie daruje im, że nie wyposażyli aparatu w AF. Przecież to przegięcie!