    From: Motylek <c...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E55
    Date: Mon, 21 Jun 2010 16:40:47 +0200

    Użytkownik Tomasz Gwozdz napisał:
    > No tak, ale wczesniej zostalo napisane, ze zmiana 6310 -> E51 swego
    > czasu byla bledem; nastepnie piszesz, ze E51 -> E52 jest gorzej, czyli
    > mamy juz 2x bład czyli duzy blad :-)
    > No i dalej nie ma co wybrać zamiast 6310 :-)

    eee, nie mailem 6310, mailem e50 =)

    i zmaina e50 na e51 byla fajna, bo doszlo tego co mi brakowaleo w e50
    (np. wifi), i w e51 zaczelo mi brakowac GPS-a, bo noszenie dodatkowego
    na BT to malo fajne ;) wiec zmiana z e51 na e52 to znow skok do gory -
    bo powiedzmy,z e klawiatura ma ciut mniejszy priorytet niz dlugosc pracy
    na baterii, waga telefonu, wielkosc wyswietlacza, wifi, ladowanie przez
    USB, GPS, i normalne gniazdo na sluchawki, pasujace do "walkmanowych"

    Wiec: przeboleje ze klawiatura jest ciut bardziej plaska, ze gniazdo USB
    wlozyli bardziej plaskie i umiescili je z boku a nie od dou, i ze dali
    10cm kabelek USB ;)

    no i dodali lampe blyskowa do aparatu (zbyteczne imho, i tak srednio
    dziala), powiekszyli matryce (niewazne, ze 3 mpix, bo i tak robie foty
    VGA/SVGA - ale te fotki sa ladniejsze :)

    Zas w e51 fajniejsze bylo sygnalizowanie, ze ktos dzwonil/przyszedl sms
    mala diodka, tutaj "myrga" podswietlenie navikeya, z boku gorzej widac ;)

    co jeszcze - roznoczesnie uzyuwam teraz e51 i e52 i jednak nie wrocilbym
    do e51, w sensie, ze jakbym mial kupic aparat, to jednak e52 :)