  • 21. Data: 2010-09-09 14:25:06
    Temat: Re: E52 duużo woolniejsza od SPVC600 - NOKIO NIE WSTYD CI???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 16:20:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > No widzisz .. to co by sie dzialo na androidzie bez javy ?

    Działałby szybciej i zżerał mniej energii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-09-10 14:59:57
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 9, 11:29 am, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie, skądże... :-P
    > Po za głównym pasożytem w postaci wirtualnej maszyny Javy, która nie
    > wiadomo po jaką cholerę obowiązkowo pośredniczy pomiędzy oprogramowaniem a
    > systemem.

    Czy masz na myśli aplikacje Java? Jeśli tak to raczysz żartować (bo
    wszystkie telefony tak mają).

    Jeśli natomiast rzeczywiście to dotyczy WSZELKICH aplikacji (a nie
    jestem jeszcze zorientowany w Androidzie) to "Houston mamy problem"...

  • 23. Data: 2010-09-10 15:11:16
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 9, 12:15 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "yendy" <y...@g...com> napisał

    > porownujesz jablka do rzodkiewek.
    > Inny system, inna funkcjonalnosc, inne zabezpieczenia, Niby
    > podobna, ale jednak inna.
    > To i szybkosc moze byc inna. Inny ekran, byc moze inne wspomaganie,
    > inne funkcje.

    A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
    SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
    użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

    > No i hardware byc moze inny - na nokii masz aplikacje w pamieci
    > wbudowanej czy np na karcie ?

    Wszystkie aplikacje zainstalowane i w E52 i w C600 są na karcie
    pamięci.

    > Pytanie czy wyrzucal aplikacje poboczne, ktore niekoniecznie
    > obciazaja procesor, czy przekompilowal system, wyrzuciwszy przedtem
    > niepotrzebne funkcje.

    Przypuszczam, że wyrzucił aplikacje poboczne, nie mógł przekompilować
    systemu gdyż chyba Microsoft nie udostępnił jeszcze kodu źródłowego
    swego WM???

    > Coraz wieksze te systemy, i coraz trudniej amatorowi cos zmienic.
    > Szczegolnie gdy brak wsparcia ze strony producenta.

    Ale czy mi się zdawało czy gdzieś słyszałem, że Nokia udostępniła KOD
    ŹRÓDŁOWY SYMBIANA???

    > Przyznaj sie - wystawiles SPV na allegro i cos sie nie chce
    > sprzedac :-)

    Wiesz - nie! Raczej nie wierzę w taką akcję marketingową na tej
    grupie :)
    AUTENTYCZNIE jestem oczarowany komfortem użytkowania SPVC600 po pół
    roku użytkowania E52 - a wątpliwości "teoretyczne" postanowiłem
    wyłuszczyć właśnie na tej grupie... (A nóż może ktoś podsunie
    zmoddowany FW do E52?)
    Tak więc... gdzie tam! Sam go używam, mam 2 numery i jestem bardzo
    zadowolony :)

  • 24. Data: 2010-09-10 15:18:16
    Od: yendy <y...@g...com>

    On Sep 9, 1:53 pm, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" > Dystrybucji
    Linuksa?
    > Hmm, ls działa dalece nie tylko na linuksach...
    > I naprawdę kompilator generujący binarki na różny hardware z jednego
    > kodu źródłowego to żadna egzotyka.

    Powinien być wraz z telefonem dostarczany program na PC (jakieś tam
    jak zwykle "suite" typowe do kopiowania kontaktów, SMSów itd.) - z
    tym, że jako nieodłączna funkcja instalatora aplikacyjek - KOMPILATOR
    kodów źródłowych tych aplikacyjek optymalizujący na platformę danego
    modelu telefonu... Ale byłby to HICIOR !!!!!! :)

  • 25. Data: 2010-09-10 16:40:52
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-10 17:11, yendy wrote:

    > A co mnie to obchodzi??? Jako dla użytkownika liczy się EFEKT!!!
    > SPVC600 chodzi kilka razy szybciej i daje o wiele większy komfort
    > użytkowania więc nokiowskie usprawiedliwienia mam gdzieś!

    A porównywałeś z Samsungiem?

    TG

  • 26. Data: 2010-09-10 17:46:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 07:59:57 -0700 (PDT), yendy napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli natomiast rzeczywiście to dotyczy WSZELKICH aplikacji (a nie
    > jestem jeszcze zorientowany w Androidzie) to "Houston mamy problem"...

    tak, dokładnie, całe UI Androida jest w Javie i każde oprogramowanie
    uruchamiane w tym systemie jest równiez w Javie.

    Gorzej może być już tylko w Samsung Bada, bo tam całe oprogramowanie jest
    we flashu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-09-10 18:07:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 18:46:18 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > tak, dokładnie, całe UI Androida jest w Javie i każde oprogramowanie
    > uruchamiane w tym systemie jest równiez w Javie.

    Tylko niekoniecznie wynika z tego, że przez to gorzej działa:

    http://www.youtube.com/watch?v=DLLi5ccES4o

    > Gorzej może być już tylko w Samsung Bada, bo tam całe oprogramowanie jest
    > we flashu.

    Och oczywiście. Miałeś w ręku, czy tak sobie teoretyzujesz?

  • 28. Data: 2010-09-10 20:23:42
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/10/2010 05:18 PM, yendy wrote:
> [...]
    > kodów źródłowych tych aplikacyjek optymalizujący na platformę danego
    > modelu telefonu... Ale byłby to HICIOR !!!!!! :)

    Tak, na pewno...

    Podpowiem że odnosiłem się do wrażenia jednego z poprzedników że do
    działania na więcej niż jednym modelu telefonu _konieczna_ jest Java.

    M.

  • 29. Data: 2010-09-10 21:07:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 22:23:42 +0200,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Tak, na pewno...
    >
    > Podpowiem że odnosiłem się do wrażenia jednego z poprzedników że do
    > działania na więcej niż jednym modelu telefonu _konieczna_ jest Java.

    Nie napisałem że jest konieczna. Na pewno jednak ułatwia przenośność.

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 30. Data: 2010-09-11 11:10:40
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    .replying napisał(a):

    > Nie napisałem że jest konieczna. Na pewno jednak ułatwia przenośność.

    Z tym że może ułatwiać się zgodzę, dopiero teraz brzmi to sensownie,
    poprzednia wypowiedź wyglądała z grubsza tak:
    -'...nie wiadomo po co _obowiązkowa_ maszyna Javy...'
    -'...żeby działało na >1 modelu...'
    Bez 'obowiązkowa' byłoby mniej ostro.

    Pozdrawiam
    M.