eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
    Date: Wed, 26 Aug 2009 20:31:50 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <h73v7c$clr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dly144.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1251311660 12987 83.24.54.144 (26 Aug 2009
    18:34:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Aug 2009 18:34:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:979504
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Borsuk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b4d.0000032e.4a950e4a@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki
    > nie
    > wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac
    > by
    > pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
    > kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
    > Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
    > telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem
    > telefon, na
    > raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
    > sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka
    > znowu
    > trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam
    > iz w
    > salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch
    > lat
    > od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
    > regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
    > zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
    > pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
    > swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
    > jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila
    > poprzednia
    > usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu.
    > I
    > tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy
    > swerwis
    > ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
    > powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila
    > wczesniej i
    > nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac
    > gdyby
    > serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie
    > pomocne
    > rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

    Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
    Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    interesuje, bo to nie ich sprawa.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: