eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
  • Data: 2009-08-26 23:15:57
    Temat: Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
    Od: Tomek <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-08-26 20:31, Krzysiek Z. wrote:
    > Użytkownik "Borsuk"<b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:7b4d.0000032e.4a950e4a@newsgate.onet.pl...
    >> Witam!
    >>
    >> W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki
    >> nie
    >> wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac
    >> by
    >> pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
    >> kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
    >> Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
    >> telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem
    >> telefon, na
    >> raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
    >> sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka
    >> znowu
    >> trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam
    >> iz w
    >> salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch
    >> lat
    >> od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
    >> regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
    >> zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
    >> pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
    >> swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
    >> jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila
    >> poprzednia
    >> usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu.
    >> I
    >> tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy
    >> swerwis
    >> ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
    >> powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila
    >> wczesniej i
    >> nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac
    >> gdyby
    >> serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie
    >> pomocne
    >> rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.
    >
    > Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
    > Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    > interesuje, bo to nie ich sprawa.

    Na wszelki wypadek możesz założyć simlocka ponownie - wtedy w serwisie
    nie będzie nawet cienia podejrzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: