  • 1. Data: 2009-08-26 10:28:26
    Temat: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
    Od: "Borsuk" <b...@o...pl>

    Witam!

    W polowie grudnia w promocji w plusie wzialem e51. Wszystko bylo ok dopoki nie
    wystapila usterka - rozmowcy mnie nie slyszeli. Ciezko bylo mi sie zebrac by
    pojsc do serwisu, w koncu, po dwoch miesiacach lezenia telefonu na polce,
    kiedy sie zebralem postanowilem jeszcze raz sprawdzic, telefon dzialal.
    Niestety nie trwalo to dlugo, po trzech dniach problem powrocil. Zanioslem
    telefon do serwisu, naprawa trwala prawie trzy tygodnie, odebralem telefon, na
    raporcie z naprawy wykaz wymienionych czesci i adnotacja ze telefon jest
    sprawny. Poniewaz w miedzyczasie zmianilem siec a telefon mial simlocka znowu
    trafil na polke gdyz nie moglem sie zebrac aby isc zdjac simlocka, dodam iz w
    salonie firmowym plusa odmowili zdjecia simlocka przed uplynieciem dwoch lat
    od podpisania umowy i bez znaczenia bylo iz umowa zostala zerwana (zmiana
    regulaminu). W koncu sie zebralem i poszedlem do nieautoryzowanego serwisu
    zdjac simlocka, 5 min i po bolu. Cwile pozniej wkladam karte, dzwonie,
    pierwsze o co pytam to czy mnie dobrze slychac, w odpowiedzi slysze ze
    swietnie. Niestety juz nastepnego dnia od kazdego rozmowcy slyszalem
    jedynie "co mowisz? wcale cie nie slysze..." itp. Wg mnie powrocila poprzednia
    usterka i wypadaloby zaniesc telefon z powrotem do autoryzowanego sewrisu. I
    tu moje pytanie do Was: co w takim wypadku z gwarancja na telefon, czy swerwis
    ja anuluje z pomodu ingerencji w oprogramowanie telefonu? Moim zdaniem nie
    powinni gdyz najwyrazniej jest ta ta sama usterka ktora wystapila wczesniej i
    nie ma zwiazku z usunieciem simlocka. Na jaka rozmowe sie przygotowac gdyby
    serwis nie chcial przyjac do wiadomosci moich argumentow? Za wszystkie pomocne
    rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-26 18:31:50
    Temat: Re: [E51] krotka historia mojego telefonu, i co dalej?
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Borsuk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomocne
    > rady z gory dzieki. Pozniej napisze jak sie sprawa zakonczyla.

    Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
    Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    interesuje, bo to nie ich sprawa.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 3. Data: 2009-08-26 23:15:57
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2009-08-26 20:31, Krzysiek Z. wrote:
    > Użytkownik "Borsuk"<b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.
    > Telefon muszą przyjąć, a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    > interesuje, bo to nie ich sprawa.

    Na wszelki wypadek możesz założyć simlocka ponownie - wtedy w serwisie
    nie będzie nawet cienia podejrzenia.

  • 4. Data: 2009-08-27 10:08:34
    Od: "Borsuk" <b...@o...pl>

    > Zanieś telefon do serwisu i nie mów o żadnych simlokach.

    Tak wlasnie zrobilem, telefon przyjeli i teraz czekam na sms'a.

    > Telefon muszą przyjąć,a czy simlock jest czy go nie ma, to ich nie
    > interesuje, bo to nie ich sprawa.

    No nie wiem, obawiam sie ze dla serwisu kazdy powod odmowienia bezplatnej
    naprawy jest dobry. choc przeciez i tak tego za darmo robic nie beda, jesli
    nie zaplace ja to pewnie dystrybutor lub producent...

    pozdrawiam