  • Data: 2009-12-10 11:29:17
    Temat: Re: E-520, problem z AF ciąg dalszy...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    FF, ale dalej nie ostrzy jak
    > trzeba...
    >
    > > jesli masz czas to eksperymentuj dalej.
    >
    > Co mi to da?
    >
    > pozdro
    > smogg

    mysle ze nic.

    nie wiem czy potrafia i beda chcieli to nasi fachowcy usunac ?

    dostrojenie obiektywu to kwestia przestawienia pierscienia silnika -
    niby proste .
    ale czy to skumaja , ze trza zrobic.

    ja wysylalem do berlina do dostrojenia zeby nie dac naszym papruchom i
    pomoglo jak umarlemu kadzidlo.

    przyczyna moze lezec w korpusie.
    pisalem o tym 100 razy tutaj , nie chce powtarzac.

    ten sam obiektyw z danym korpusem moze ostrzyc dobrze z innym zle
    i pytanie czy dostrajac korpus czy obiektyw.

    to moze byc tylko kwestia doregulowania lustra w korpusie , ale
    problemem jest , zeby to ktos zrobil dobrze.

    W niektorych modelach ( ale nie wiem czy w olku to mozliwe ) ludzie
    dostrajali sobie sami.

    widziualem tylko ostatni link.

    obiektyw wyglada na dobrze skorygowany , rzeczywiscie na AF det fazy
    jest fatalnie.

    sfotografuj jakas tablice z napisami , np pudelko , umiesc skosnie
    poza sensorem af jakis metr tak zeby go widac na zdjeciu zrob pare
    fot i zobacz na podzialce gdzie przypada ostrosc. jak duzy blad.

    na podstawie tego bedziesz sie mogl zorinetowac czy zawsze jest tego
    samego typu czy nie.
    zrob moze z lampa zeby nie poruszyc.