  • Data: 2009-12-10 11:59:57
    Temat: Re: E-520, problem z AF ciąg dalszy...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Dez., 12:56, smogg <s...@N...pl> wrote:
    > homo sapiens o pseudonimie ".." naskrobał/a:

    > Odpisałem wyżej - tak właśnie zrobiłem teraz i wcześniej (jak miałem
    > problem z FF). Wysłałem sample i FF został zlikwidowany, ale dalej źle
    > ostrzy.
    > Może mi ktoś z Was wytłumaczyć jak głupim albo niedomyślnym/leniwym/etc.
    > trzeba być, żeby naprawić (?) jedno i nie sprawdzić czy dobrze ostrzy?
    > Jak można odesłać klientowi tak "naprawiony" sprzęt?
    >
    > pozdro
    > smogg

    to wcale nie musi byc zepsute.
    on takl byc moze ostrzy.

    tak moze byc w tych tanich zabawkach.

    ja przyrownuje prace AF w det fazy do artylerii okretowej.
    jesil sa celownmiki za daleko ustawione to pociski leca blizej ,
    dalej celu ale srednio beda za daleko.

    jesli sa dobrze ustawione to jakies padna za daleko , inne za biosko ,
    jeszcze inne trafia w poklad przeciwnika.

    dokladnie tak samo jest w AF.

    zawsze jest nastwa z jakim bedem , jesli dostatecznie malym to zdjecie
    beddzie ostre.

    cwiczylem to , choc oczywioscie kazdy przypadek moze byc inny.
    nie pogodzilem sie
    naprawy nic nie daly
    sprzedalem z upustem cenowym osobie niewymagajacej i jest zadowolona.

    byc moze za ktorac proba udaloby sie usunac ( prawie niemozliwe ) ,
    ale nie chcialm tracic na to czasu , ostatecznie aparat jest po to
    zeby robic nim zdjecia a nie wysylac ciagle do servisu.