  • Data: 2012-05-23 20:16:26
    Temat: Re: Dzwonek elektrostatyczny
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.05.2012 18:51, Szczepan Bialek wrote:
    > Użytkownik "Michoo"<m...@v...pl> napisał w wiadomości
    9#Circuit_ground_versus_earth

    > " In contrast to a protective earth connection, a functional earth
    > connection may carry a current during the normal operation of a device.
    Podaję Ci rozdział "Circuit ground versus earth" a ty cytujesz "Earthing
    system". Ty jednak jesteś po prostu głupi :(

    > Dzisiejsi elektronicy a zwlaszcza radioamatorzy mysla ze maja tylko the
    > protective earth.
    Nic nie mają wcale. Ja np, jak wielu kierowców, swoje CB zasilałem
    często z akumulatora.

    > Nie chca przyjac do wiadomosci ze: " Functional earth connections may be
    > required by devices such as ...."
    Coś za dużo uciąłeś:

    surge suppression and electromagnetic-compatibility filters, some types
    of antennas and various measurement instruments.

    z opisu tego, jakie urządzenia wymagają uziemienia jasno wynika dlaczego.

    > Kazdy radioamator ma: " Generally the protective earth is also used as a
    > functional earth".
    Bullshit. Znowu cytujesz zdania których sensu nie rozumiesz.

    > Kazda antena musi miec funkcionalne uziemienie.
    To jak wg ciebie działają telefony komórkowe, CB, przenośne
    radioodtwarzacze, wifi, gps, telewizja satelitarna... ?

    Antena musi mieć "MASĘ".

    > Tak napisal Marconi i nikt
    > tego nie zmieni.
    Rozmawiamy o fizyce a nie o Twojej religii.

    Michoo