  • 11. Data: 2015-03-31 14:58:45
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:mfe35e$obh$...@d...me...

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfe1f6$jre$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie jestem pewien czy wymagał, mogłeś restartnąć.

    Odinstalowałem appka - BT działał dalej z youtube.
    Po restarcie dalej działał. Nie wiem teraz czy wystarczyłby restart.
    Czy może instalacja appka coś dodała do systemu czy coś odblokowała...

    A ja bym proponował poczytać instrukcję obsługi do słuchawki bluetooth. Z
    tego co kojarzę ona ma możliwość sparowania z 2 urządzeniami ale media można
    odtwarzać wtedy tylko z jednego urządzenia i zdaje się z pierwszego
    podłączonego. Czyli możliwe że jakbyś najpierw sparował z asusem to by nie
    grała z iphonem. Proponuję sprawdzić czy teraz gra z iphonem.

    Pozdro,
    Krzychu

  • 12. Data: 2015-03-31 15:34:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

> [...]
    >(na szczęście kontaktów na tablecie nie mam, bo bez SIMa) aby
    >umożliwić taką samą minimalną funkcjonalność jaka jest w iOS.

    http://www.iphonefaq.org/archives/9722

    Nie wiem z kiedy ten post ... ios 3.0 to kiedy ?

    W kazdym badz razie to Apple jest znany z tego ze "a my to zrobimy tak
    i g* nas obchodza opinie. Tak jest lepiej".

    iphona da sie juz zainicjowac bez itunes ?

    J.

  • 13. Data: 2015-03-31 16:09:17
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 14:16, Pszemol pisze:
    [...]

    > Odinstalowałem appka - BT działał dalej z youtube.
    > Po restarcie dalej działał. Nie wiem teraz czy wystarczyłby restart.
    > Czy może instalacja appka coś dodała do systemu czy coś odblokowała...

    Spowodowała ponowne uruchomienie usługi. Tak samo działa restart.

    > Jakieś farmazony :-)

    To jak? Całe iTunes można pominąć w komunikacji z PC? :D

    > Jakie blokady?? Ja nic nie muszę "woleć" bo wszystko bangla
    > w iPhone jak nalezy. Nic się nie zawiesza, nie trzeba nic restartować
    > po parowaniu słuchawki, nie trzeba instalować appków - działa.
    > Zarówno w youtube jak i radio internetowe czy netflix lub telefon.
    > Just works.

    Ojej, czyżby Apple uporało się z pełną synchronizacją przez BT? Można
    wysyłać co się chce i komu się chce, cokolwiek przez BT? Czyżby Apple
    udoskonaliło łączność przez BT i łączenie się z siecią (np: Internet)?
    Unbelievable! :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 14. Data: 2015-03-31 16:31:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KK" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z pierwszego podłączonego. Czyli możliwe że jakbyś najpierw sparował
    > z asusem to by nie grała z iphonem. Proponuję sprawdzić czy teraz gra

    Ciekawa hipoteza... sprawdzę to po powrocie do domu.
    Teraz nie mam Asusa, mam tylko iPhone przy sobie,
    i jak włączę słuchawkę to łączy się automagicznie z iP4
    i działa z nim bez problemów.

  • 15. Data: 2015-03-31 16:35:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Spowodowała ponowne uruchomienie usługi. Tak samo działa restart.

    Rozumiem co masz na myśli.
    Dlaczego zatem usługa się nie urochomiła ponownie w czasie parowania
    nowej słuchawki BT? Coś jest niedorobione.

    No chyba że Krzychu ma racje. Przetestuję w domu jego hipotezę...

    > To jak? Całe iTunes można pominąć w komunikacji z PC? :D

    Z tego co słyszałem w ogóle nie trzeba mieć PC.
    I to już od dawna.

> [...]
    > wysyłać co się chce i komu się chce, cokolwiek przez BT? Czyżby Apple
    > udoskonaliło łączność przez BT i łączenie się z siecią (np: Internet)?

    A... o tym mówisz :-)))) Nie, tego nie twierdziłem... nie używam BT do tego.
    Ja słuchawki BT używam do słuchania.... nie do przesyłania plików ;-)
    I ta podstawowa funkcja mi nie działała na ASUSie a na iPhone
    było zero problemów - nawet usługa się nie musiała restartować...

  • 16. Data: 2015-03-31 17:01:55
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-03-31 o 16:35, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Rozumiem co masz na myśli.
    > Dlaczego zatem usługa się nie urochomiła ponownie w czasie parowania
    > nowej słuchawki BT? Coś jest niedorobione.

    Różnie to bywa. Być może kwestią jest sama słuchawka. Apple ma prosto
    jak cegła...z powodu mniejszej ilości usług via' BT...

    > No chyba że Krzychu ma racje. Przetestuję w domu jego hipotezę...

    > Z tego co słyszałem w ogóle nie trzeba mieć PC.
    > I to już od dawna.

    ...i można sobie kopiować a'la podłączenie "samba" czy udostępniony
    folder z czegokolwiek, czy to WiFi, BT, kabel? Kontakty, zdjęcia, filmy
    też i smsy bez dodatkowego oprogramowania?

    > A... o tym mówisz :-)))) Nie, tego nie twierdziłem... nie używam BT do
    > tego.
    > Ja słuchawki BT używam do słuchania.... nie do przesyłania plików ;-)

    No widzisz, ja patrzę od strony telefonu i dla mnie jest oczywiste, że
    słuchawka może być sparowana różnie. W andku to często 2 usługi.
    Telefon+audio(multimedia), dodatkowo (co już napisałem) iPhone dla mnie
    jest...cegłą pozbawioną przez producenta PODSTAW użycia BT. Taki
    kadłubek bez rąk i nóg. Oczywiste będzie zatem, że zubożenie telefonu o
    te funkcje, powoduje lepsze działanie "cepa" bo kombajnem to nie jest :)

    > I ta podstawowa funkcja mi nie działała na ASUSie a na iPhone
    > było zero problemów - nawet usługa się nie musiała restartować...

    Widzisz, dla mnie np. podstawową funkcją (prostą) jest wepchnięcie
    pendrive'a do złącza USB. Tylko Apple mi zaśmieca i modyfikuje zawartość
    mojego pena. Inne systemy zwyczajnie tego nie robią.

    Ty patrzysz na to z punktu "idiotoodporne" a ja ze znacznie większego
    zaawansowania. Od zawsze tak jest, że jeśli mamy do czynienia z bardziej
    zaawansowaną techniką to czasem wymaga ona "dopieszczenia". Ja mam
    skromną nadzieję, że ciągle rozwijajacy się Andek poradzi sobie lepiej i
    nie trzeba będzie restartować usługi, mając od zawsze to, o czym inni
    mogą pomarzyć :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 17. Data: 2015-03-31 17:03:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://www.iphonefaq.org/archives/9722
    >
    > Nie wiem z kiedy ten post ... ios 3.0 to kiedy ?

    June 17, 2009
    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_iOS#iPhone_O
    S_3.x

    > W kazdym badz razie to Apple jest znany z tego ze "a my to
    > zrobimy tak i g* nas obchodza opinie. Tak jest lepiej".

    I efekt jest taki, że użytkownicy Apple już mają od dawna
    niezniszczalne gniazdko i wtyczkę do ładowania którą
    można w telefon wetknąć w każdą stronę jaka Ci się podoba
    a Wy się dalej męczycie z wyłamanymi gniazdkami mikroUSB
    i prawie zawsze wtykacie go złą stroną i wtykacie jeszcze raz :-)

    > iphona da sie juz zainicjowac bez itunes ?

    Nie wiem... wygooglaj. Pamiętasz chyba że ja swojego iPhone5
    utopiłem 2 lata temu w kuble słonej wody akwariowej i używam
    5 letniego iPhone4 który wciąż służy mi bardzo ładnie...

  • 18. Data: 2015-03-31 17:07:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zwykla sluchawka BT nie sluzy do sluchania muzyki !
    >
    > Sa trzy "profile" przewidziane w BT do urzadzen audio:
    > -Headset Profile (HSP)
    > -Hands-Free Profile (HFP)
    > -Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)
    >
    > HSP i HFP tak w ogolnosci sluza do transmisji dzwieku niskiej jakosci,
    > telefonicznego, mono, i do muzyki sie nie nadaja.
    > A profil A2DP maja tylko niektore sluchawki.
    >
    > No i zaczyna sie jazda - w zaleznosci od wersji i producenta Androida,
    > telefonu i sluchawki moze dzialac lub nie :-)

    To co się nadaje lub nie do słuchania muzyki to pozwól że ja
    będę decydował. Również to, co ja będę muzyką nazywał :-)
    W szczególności chodziło mi o słuchanie ogólnie dźwięków
    które tablet wysyła na swój głośniczek popierdaczek aby
    całego domu nie budzić tylko aby mi szeptał do ucha...

    Na iPhone4 nie było z tym problemów, na Asusie były i to duże.

    > No co Ty - pierwszy kontakt z komputerem masz ? :-)

    Raczej z urządzeniem mobilnym, które ma działać bez żadnych restartów. Takie
    przynajmniej mam doświadczenie z iPhone4. Nawyki muszę zmienić, jak widzę,
    do tego tableta.

    > A2DP ma.

    No jasne że ma. Przecież to nowy produkt z tego roku.

  • 19. Data: 2015-03-31 17:11:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Różnie to bywa. Być może kwestią jest sama słuchawka.
    > Apple ma prosto jak cegła...z powodu mniejszej ilości usług via' BT...

    Jak widać ta strategia wygrywa przy normalnych, codziennych potrzebach.

    > ...i można sobie kopiować a'la podłączenie "samba" czy udostępniony folder
    > z czegokolwiek, czy to WiFi, BT, kabel? Kontakty, zdjęcia, filmy też i
    > smsy bez dodatkowego oprogramowania?

    Nie mam pojęcia. Kto dziś tak używa bt?

    > No widzisz, ja patrzę od strony telefonu i dla mnie jest oczywiste, że
    > słuchawka może być sparowana różnie. W andku to często 2 usługi.
    > Telefon+audio(multimedia),

    No ale co ma piernik do wiatraka?
    Czy słuchawka BT służy do przesyłania plików?
    Nie? To czemu nie działa do youtube czy internetowego radia?
    Na iPhone4 działa ta sama słuchawka.

    > dodatkowo (co już napisałem) iPhone dla mnie jest...cegłą pozbawioną przez
    > producenta PODSTAW użycia BT.

    Podstawą dla BT od zawsze był dźwięk.
    Pliki to jakiś wybryk przyrody.

    > Taki kadłubek bez rąk i nóg. Oczywiste będzie zatem, że zubożenie telefonu
    > o te funkcje, powoduje lepsze działanie "cepa" bo kombajnem to nie jest :)

    Tak sobie tłumaczysz wszystkie niedoróbki Androida?

> [...]
    > nadzieję, że ciągle rozwijajacy się Andek poradzi sobie lepiej i nie
    > trzeba będzie restartować usługi, mając od zawsze to, o czym inni mogą

    Na razie, jako użytkownik Androida mogłem sobie pomarzyć o tym,
    co miałem od zawsze jako użytkownik Appla.

  • 20. Data: 2015-03-31 17:15:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Jak widać ta strategia wygrywa przy normalnych, codziennych potrzebach.

    > Nie mam pojęcia. Kto dziś tak używa bt?
    wielu ludzi. Poza iphone'owcami dla których jest to niemozliwe i dlatego
    twierdzą, że nikomu to niepotrzebne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?