    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Tue, 31 Mar 2015 10:11:52 -0500

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfee9q$4k2$1@mx1.internetia.pl...

    > Różnie to bywa. Być może kwestią jest sama słuchawka.
    > Apple ma prosto jak cegła...z powodu mniejszej ilości usług via' BT...

    Jak widać ta strategia wygrywa przy normalnych, codziennych potrzebach.

    > ...i można sobie kopiować a'la podłączenie "samba" czy udostępniony folder
    > z czegokolwiek, czy to WiFi, BT, kabel? Kontakty, zdjęcia, filmy też i
    > smsy bez dodatkowego oprogramowania?

    Nie mam pojęcia. Kto dziś tak używa bt?

    > No widzisz, ja patrzę od strony telefonu i dla mnie jest oczywiste, że
    > słuchawka może być sparowana różnie. W andku to często 2 usługi.
    > Telefon+audio(multimedia),

    No ale co ma piernik do wiatraka?
    Czy słuchawka BT służy do przesyłania plików?
    Nie? To czemu nie działa do youtube czy internetowego radia?
    Na iPhone4 działa ta sama słuchawka.

    > dodatkowo (co już napisałem) iPhone dla mnie jest...cegłą pozbawioną przez
    > producenta PODSTAW użycia BT.

    Podstawą dla BT od zawsze był dźwięk.
    Pliki to jakiś wybryk przyrody.

    > Taki kadłubek bez rąk i nóg. Oczywiste będzie zatem, że zubożenie telefonu
    > o te funkcje, powoduje lepsze działanie "cepa" bo kombajnem to nie jest :)

    Tak sobie tłumaczysz wszystkie niedoróbki Androida?

    > Widzisz, dla mnie np. podstawową funkcją (prostą) jest wepchnięcie
    > pendrive'a do złącza USB. Tylko Apple mi zaśmieca i modyfikuje zawartość
    > mojego pena. Inne systemy zwyczajnie tego nie robią.
    >
    > Ty patrzysz na to z punktu "idiotoodporne" a ja ze znacznie większego
    > zaawansowania. Od zawsze tak jest, że jeśli mamy do czynienia z bardziej
    > zaawansowaną techniką to czasem wymaga ona "dopieszczenia". Ja mam skromną
    > nadzieję, że ciągle rozwijajacy się Andek poradzi sobie lepiej i nie
    > trzeba będzie restartować usługi, mając od zawsze to, o czym inni mogą
> [...]

    Na razie, jako użytkownik Androida mogłem sobie pomarzyć o tym,
    co miałem od zawsze jako użytkownik Appla.