    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Date: Tue, 31 Mar 2015 19:26:42 -0500

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mff7nk$qgg$1@mx1.internetia.pl...
    > To co piszesz o Plantronics to przynajmniej u mnie nie działa. Znaczy mam
    > TYLKO jeden smartfon, który jest sparowany A2DP ale czasem nie załącza się
    > kanał "muzyka". Różnie to bywa, czasem wystarczy włączyć/wyłączyć BT w
    > smartfonie a czasem potrzeba restartu smartfona a czasem sam się
    > restartuje (watchdog). Nie instalowałem dodatkowych aplikacji
    > "wspomagających". Wszysko jednak zalezy od tego CO akurat mam uruchomione
    > (aplikacje). Jesli samrtfon nie ma uruchomionej żadnej aplikacji, 99% że
    > zadziała. Jeśli mam coś uruchomione (zależy co) to robi się jakieś 70% i
> [...]

    Tak to rozumujesz??? Że to normalne zachowanie się produktu??? Dziwne....

    Ja w prawdzie Janosika nie używam na iPhone4, więc nie wiem jak z nim jest,
    ale używam youtube, netflixa, radia internetowego i wszystko działa tak
    jak nalezy. Nie na 99%, nie na 70%. Na 100% działa. I nic się nie resetuje,
    ani na życzenie użytkownika ani watchdoga... Masz może jakiś sprzęt do kitu?
    Co do za smarfon?