  • Data: 2015-04-01 14:19:52
    Temat: Re: Dźwięk z androida na bluetooth...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mfg9ul$dbm$1@mx1.internetia.pl...

    > A ja nie. Część dzwięków (czyli moduł phone) chcę mieć TYLKO w słuchawce a
    > muzykę mogę mieć w słuchawce i w głośniku albo też tylko w słuchawce.
    > Napisałem prosto ale widać nie wiesz że taka funkcjonalność ma prawo
    > istnieć :)

    To nie chodzi o prawo do istnienia... to chodzi o silne wydumanie :-)
    Bardzo to nietypowe co próbujesz tu sugerować... Moim zdaniem
    wymyślasz dziwności których nikt nie używa na codzień...

> [...]
    > przełączania pomiędzy głośnikiem a słuchawkami...(korzystanie z BT) i te
    > aplikacje mogą korzystać z kanałów
    > 1) muzyka
    > 2)powiadomienia
    > 3)alarmy
    > ...co powoduje że nie jest wymagana słuchawka A2DP do takich zabiegów.
    >
    > Przykładowo. Używasz aplikacji podającej Tobie dźwięk po przekroczeniu
    > zadanej prędkości (samochód) słyszysz dźwięk w słuchawce...ale podczas
    > rozmowy telefonicznej ta funkcja nie działa ale alarm jest odtwarzany w
    > głośniku i go słychać. iPhone tego nie posiada i alarmu nie usłyszysz.

    W iPhone alarm usłyszysz w słuchawce BT, oczywiście.
    Bo kanał telefoniczny i A2DP wchodzą na słuchawkę BT razem.

    > Podobnie z powiadomieniami czy słuchaniem muzyki. Jesli masz ochotę,
    > istnieje mozliwość podpięcia słuchawki BT i odtwarzania muzyki w jednym i
    > drugim naraz lub tylko w słuchawce. Pojąłeś? Ponieważ masz czasem problem
    > z "sensownoscią" takich rozwiazań, śpieszę wytłumaczyć że odtwarzanie
    > muzyki w głośniku, może być dla osoby siedzącej obok (np).

    Czyli biedafon obsługujący dwu użytkowników?? :-)))) Ale wydumałeś!

    > Nie. Słuchawka wtedy odłącza kanał "muzyka", tak jest zrobiona. Wyżej
    > wyjaśniłem ten problem...ale głośnik może sobie odtwarzać dalej :)

    Jasne...
    I głośnik będzie grał w najlepsze a Ty będziesz krzyczał do słuchawki.
    Nie przemyślałeś sobie tego.

    > Nienie, to Ty ciagle uznajesz, że jeśli produkt jest Apple (Amerykański)
    > to reszta jest do dupy i wydziwiasz na Andka. Ja jedynie wskazuję że
    > "sztandarowy" Amerykański produkt też może też być do dupy.

    Nigdy nie stawiałem równości że "amerykański=dobry".
    Apple ma siedzibę w Ameryce ale w iPhone większość komponentów
    pochodzi z Europy, głównie z Niemiec. Więc możesz przestać narzekać
    na "hamerykańskie" i swóją ifoniarską nienawiść kierować na RFN :-)